اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

خدای خوبم!

دیشب قبل از خواب در باره خیلی چیزها با همسر گرامی صحبت کردم. باز هم اون بغض لعنتی دست بردار نبود.همینجوری اشک تو چشام حلقه میزد و ول میشد رو گونه هام.حالا خوب بود شب بود و او نمیفهمید.در باره مردن و مرگ هم صحبت کردیم و کهکشانها...زندگی بعدیمون...دنیای ماورا و چیزهای مشابه به این.  

بهش گفتم به نظر تو اگه خدا قضیه مرگ رو اینقدر سکرت نگه نمیداشت گناه نکردن راحتتر نبود؟حداقل اگه قضیه مرگ رو میدونستیم اینقدر سر در گم نمی موندیم.خیالمون راحت میشد که آتیش جهنمی هست واقعا و یا همش استعاره هست و یا بهشت...فرقی نمیکنه.حداقل میدونستیم موقع مرگ چه اتفاقی برامون میافته و هی توهم های دیگرانو راجع به مرگ باور نمیکردیم.حداقل تکلیف خودمونو نسبت به این یه قضیه میدونستیم.میفهمیدیم آیا واقعا نکیر و منکری هست یا نه ؟ًاینکه جنمون از کف پامون میزنه بیرون واقعیت داره یا بچه ترسونکه. 

یه جوری یادمون میومد که قبلا وقتی مردیم چه اتفاقایی برامون افتاده بوده و یا کجاها رفته بودیم.البته اینها عقیده های شخصیه منه ها فقط . 

درکیه که من از آفرینش دنیا و انسانها دارم و عقیده دارم که از عدل خدا به دوره که ما فقط یک بار دنیا بیاییم.چون فرصت کافی واسه انجام خیلی کارها واسمون نمیمونه. 

گاهی با خودم فکر میکنم و میگم ...خدا مگه از همه چیز آگاهی نداره پس چرا ما رو خلق میکنه و امتحانمون میکنه.خوب او که داناست میدونه آخرش ما چی میشیم...پس چرا یه دفه تو بهشت یا جهنم نمی کندمون.البته  واسه این سوالها چند تا جواب هستا ولی منو قانع نمیکنه!

میدونی؟من اعتقادی به بهشت و جهنم ادیان ندارم. به نظر من تجربه رفتن به بهشت یا جهنم تو همین دنیایی هست که توش زندگی میکنیم. 

گاهی فراتر میرم و با خدای خودم میگم: 

اصلا چرا ما رو دنیا آوردی که بخوای امتحانمون کنی.چرا سر من انسان با شیطان شرط بستی.من بخت برگشته چه گناهی کرده بودم که شیطان از تو اطاعت نکرد. یا آدمو حوا خطا کردند.

خدای مهربونم منو ببخش که این سوالاتو ازت میپرسم.من مدتهاست که در باره تو فکر میکنم. در باره پیرامونم که همشو تو بوجود آوردی.خدای مهربونم از من ناراحت نشو..آخه من هنوز خیلی چیزها رو نمیدونم.میخوام درک کنم. میخوام بدونم...میخوام پی ببرم که من کیم و چرا اینجام. با این کهکشونهای وسیع و این جهان بی انتها مگه میشه زندگی من تو یه کره خاکی اونم کوچکتر از یه اتم خلاصه شه. پس بقیش چی؟خدای خوبم بهم بگو.به هر زبونی که میتونی.من تو خوابهایی که میبینم دنبال جواب سوالهام میگردم. 

تو طلوع خورشید... تو آبی بینهایت آسمون....تو قطره قطره های بارون ...تو ستارهای نقره فام که شبها آسمونی رو که تو خلق کردی تزیین میکنند تو نور مهتابی مهتاب و......هر چیزی که تو رو برام تداعی کنه دنبال جواب سوالهایی که به اندازه تمامی سالهای عمرم بوده میگردم. 

خدایا دوستت دارم چون میدونم تو هم منو دوست داری و حتی اگه غیر از این باشه باز هم دوستت دارم چون میدونم غیر از این نیست. 

 


کنار همسر گرامی و پسر کوچولو دراز کشیدم تا بخوابم اما قبل از خواب به چشمهای بسته نگاه کردم و نفسهای عمیقشون خوب گوش دادم.و دوباره احساس عشق به هر دوتاشون در من ریشه دوند .اینبار قوی تر ازقبل!.نگاشون کردم تو سایه روشن نور ماه که گونه ای هر دوشون رو نوازش میکرد .با صدای بلندی در درونم فریاد زدم دوستون دارم.هر دو رو بوسیدم .به گونه ها و دستهای هر دوشون بوسه زدم.بوسه اولی رو روی دستهای زحمت کشیده مردی که عشق و زندگی بهم داده بود و بوسه دومی رو  بر روی دستان کوچک و لطیف ثمره عشقمون که با نیمی از جسمم و تمامی روحم در آمیخته بود .جالبه گونه هاشون از اشکهای من تر شد ولی خواب ناز نگذاشت بفهمند.چشمانم رو بستم و به آسمون خیالم خیره شدم  و در اون گم شدم و باصدایی که ازتمامی وجودم میشنیدم از خدای خوبم خواستم که تا زنده هستم در کنار آنها باشم...حتی اگر من نباشم آنها باشند.میدونم خدا مثل همیشه صدامو شنید پس راحت میخوابم در کنارشون و میدونم خواب امشبم پر از جواب خواهد بود.شب به خیر...
نظرات 56 + ارسال نظر
دوست 13 خرداد 1388 ساعت 05:36

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

نقد و اندیشه 13 خرداد 1388 ساعت 06:39 http://bikhabi.blogsky.com

سلام دوست عزیز
پیشنهاد میکنم کتاب زندگانی پس از مرگ تالیف آیت الله شیخ عباس قمی (رحمّ الله علیه) را مطالعه کنید . دعاهای مفاتیح الجنان را هم همینطور ( مثل جامعه کبیره ) دنبال کتابهای معتبر که راجع به ائمه علیه السلام نوشته شده بگردید و بخوانید و از همه مهمتر قرآن را مطالعه بفرمایید (حتما) خدا که دروغ نمیگه و بچه نمیترسونه . شوخی نداره تو مساله ای که باید به عزمتش پی برد و از دستوراتش سر پیچی نکرد............. کلا یک پیشنهاد دیگه هم دارم . گرچه شما باید زودتر از اینها تحقیقاتتون رو راجع به دین و خدا وند میکردید . اما امید وارم بتونم اگر بخواهید دوستانه کمکتان کنم . ( به هر حال هردو آدمهای معمولی هستیم عارف و علامه که نیستم بیانم کمی سنگین باشه و خاص هرچند که نفس آنها حقه و تاثیر دیگری دارد . )

مشاور سرمایه گذاری 13 خرداد 1388 ساعت 10:32


سلام دوست عزیز
اگر می خواهید یک سرمایه گذاری درست را تجربه کنید یا
علاقمند به داشتن یک کار پر درآمد و آزاد را دارید شما میتوانید از وبلاگ ما دیدن کنید

زندگی مانند لبخند ژوکوند است، در نظر اول به روی بیننده تبسّم می کند، امّا اگر در او دقیق شوی می گرید . ژری تایلر

مشاور سرمایه 13 خرداد 1388 ساعت 14:41


سلام دوست عزیز
اگر می خواهید یک سرمایه گذاری درست را تجربه کنید یا
علاقمند به داشتن یک کار پر درآمد و آزاد را دارید شما میتوانید از وبلاگ ما دیدن کنید

آیتا 13 خرداد 1388 ساعت 17:17

سلام دوست عزیز به فروشگاه منم سر بزن خوشحال می شم عزیزم

"فروشگاه اینترنتی آیتا شاپ " فروش جدیدترین فیلم ها ، کارتون ، نرم افزار ، بازی و... با 35% پایین تر از قیمت پشت جلد کالاها

"">> اخراجی ها 2 - یوسف پیامبر ایرانی - جی تی ای <<"

"""""""""""" Www.aytashop.com """""""""""""""

آمیکا 13 خرداد 1388 ساعت 22:11 http://amica.blogsky.com

سلام...چقدر احساست را قشنگ توصیف کردی خانومی..ایشاالله سالهای سال با خوشی و شادی در کنار شوهر و فرزندت زندگی کنی عزیزم.

ممنونم عزیزم.

آمیکا 13 خرداد 1388 ساعت 22:23 http://amica.blogsky.com

این وبلاگت را هم لینک کردم...زیبا می نویسی

محمد 13 خرداد 1388 ساعت 22:38 http://inak.blogsky.com/

علیک سلام خانم انعکاس آب و ایضا من کیستم 2
اجق وجق که منم ، وبلاگم آن طور که می فرمایید نیست ، شاید سرعت نت تان پایین بوده یا شاید گناهی مرتکب شدید که این بلا سرتان آمده
ممنون ک به این پاتوق خودمانی تر دعوتم کردید
اگر خواستید بفرمایید اینجا را لینک کنم در وبلاگم
کوچولو را از طرف من که نه ، از طرف خودتان ببوسید ، من این روزها خیلی بوی سیگار می دهم
شاد باشید

ممنونم.بلینک.

دریا 13 خرداد 1388 ساعت 23:29 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام
.
.
.
نمیدونم چی بگم.
.
.
.
سبز باشی.

محمد 14 خرداد 1388 ساعت 00:18 http://inak.blogsky.com/

با احترام لینکتان کردم سرکار خانم ..؟
فعلا

سلام الهام جون اومدم و نوشته هات دیدم خوشحالم که باز نوشتی دلم برا نوشته هات و نوع نوشتنت تنگ شده بود. بوس

خوشحال شدم که اومدی منم دلم برای خودت تنگ شده بود عزیزم. بــــــوس.

امید 14 خرداد 1388 ساعت 00:26 http://www.paro66.blogfa.com

درود

در رابته با دقدقه هاتون درمورد مرگ من هم اونا رو دارم وبا شما هم عقیده ام.

واقعا از ته دل برای شما همسرتون و فرزندتون آرزوی شاد کامی میکنم. وبه همسرتون تبریک میگم به خاطر اینکه یک فرشته ای مثل شما در کنارش هست.

ممنونم.

بهنام 14 خرداد 1388 ساعت 00:48 http://computerworld.blogsky.com/

موجودات عجیبی هستید شما زنان !
زیبا بود ، صادقانه می نویسی .

زویا 14 خرداد 1388 ساعت 01:29 http://zoya31.blogfa.com

خوشحالم که اجازه دارم این احساسات خصوصی را بخوانم ... حس خوبی بهم دست میده ... خوشحالم یادت میمونه که یادآوری کنی هر دو را ببینم ... دوست داشتی بگو اینجارا با جه اسمی لینک کنم .

شبهایی پر از رویای فردایی دست یافتنی و در کنار عزیزان برایت آرزو میکنم

سلام

من در مورد خدا چنین فکر نمیکنم خدا چیزی جز رحمت و عشق نیست

متشکرم از لطف شما با کمال میل شما رو لینک کردم

پیروز باشی

من هم جز این نگفتم. خدای من سراسر رحمت و عشقه.

گنجشک 14 خرداد 1388 ساعت 13:04 http://shakavak-nmp.persianblog.ir/

احساس زیباییه ...بدون همه ی آدم ها این دغدغه رو دارن ...طبیعیه ولی به خودت افتخار کن که به دنبال جواب سوال هات هستی !

با تبادل لینک موافقید ؟

گنجشک 14 خرداد 1388 ساعت 21:14 http://shakavak-nmp.persianblog.ir/

لینک شدید ... البته این وبتون !

هلیا 14 خرداد 1388 ساعت 22:52 http://www.bargriz.blogsky.com

الهام جونم همیشه واسه همه این سوالا هست حق همه ماست که بفهمیم جریان این دنیا از چه قراره. باید جهنم و بهشت و باور کنی مثلا اگه بتو بگن اونجا پاتو نزار یه چاهه تو با اینکه مطمئن نیستی ولی همین شک باعث میشه اونجا پاتو نزاری جهنم و بهشتم همینه چون شک داریم بهتره که قبولش کنیم چون اگه واقعیت داشته باشه و ما قبولش نکرده باشیم هیچ کاری نمی تونیم بکنیم.
به این سوالا زیاد فکر نکن البته به نظر من فقط به این فکر کن که یکی هست که خیلی مهربون و بزرگ و بخشنده است بهش توکل کن و به زندگیت برس اینطوری بهتره عزیزم.

ولی من مطمینم جهنم و بهشتی که تو ادیان ازش حرف میزنن همش بچه ترسونکه. هرچی هست همینجاست....بهشت همیجاست . جهنم هم ...اگه کار خوب کنی و اگه کار بد میتونی بهشت و جهنمو تجربه کنی.خدا خیلی مهربوئن تر از اونیه که بخواد سرب داغ تو گلومون بریزه .دوست دارم خدای من.
من باید بفهمم.میخوام بدونم که چیم و از کجا اومدم و به کجا میرم. میدونم اگه ازش بپرسم بهم میگه.سوال کن تا جوابتو بده.

سلام

ممنون که به من و نوک طلا جون سر میزنید

آپتون خیلی جالب بود

منم همچین حسی رو قبلا تجربه کردم

نمی دونم چه حسیه ولی وقتی این حس سراغم می اومد حس مکردم به خدا نزدیک تر شدم

جمله ای که نوشتی " خدایا دوستت دارم چون میدنم تو هم دوستم داری و..." خیلی قشنگ بود

موفق باشی و خوشبخت

مرسی عزیزم. این احساس قلبی من نسبت به خدای مهربونم هست.

محمد 15 خرداد 1388 ساعت 02:58 http://pahnabi.blogsky.com/

سلام.ممنونم که به من سر زدید.من شما رو لینک می کنم.شما هم منو با نام ART NEWS لینک کنید.ممنونم

تخته نرد 15 خرداد 1388 ساعت 03:27

خدای خوبم ( با مظلومیت )

خدایی خیلی خندیدم:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

دانشجو 15 خرداد 1388 ساعت 07:46 http://www.whoami.blogsky.com

سلام.صادقانه و صمیمی مینویسید. قلم زیبایی هم دارین.کاش موضوع قرص ها رو نمی نوشتی. به هر حال اون یک کم شخصیه.شایدم من زیادی ....

من روزانه هامو مینویسم.فقط همین.

وحید 15 خرداد 1388 ساعت 11:24 http://www.moodel.blogsky.com

سلام.
اولش که وبلاگتو دیدم (چرا دروغ بگم) زیاد خوشم نیومد.
اما بعد از اینکه چند تا پستتو خوندم واقعا نو که گرفت خیلی
خوب مینویسی خیلی خوشم اومد.
من میخواستم لینکت کنم اما نمیدونستم با چه اسمی لینک کنم
شما اگه خواستی منو با اسم "دنیای مدل لباس دخترونه و پسرونه" لینک کن و به منم بگو که با چه اسمی بلینکمت.
ممنون که به من سر زدی.

منصور 15 خرداد 1388 ساعت 12:23 http://rozina.persianblog.ir

سلام عرض می کنم
و لطف کردید !
وبلاگت بسیار جالبه و همچنین عکسها !
معلومه خیلی تلاش کردی !
البته من هم نمی دونم این عکسا از کیه !
موفق باشی .
ضمناَ نتونستم در اون وبلاگت نظر بدم .
من هم با تبادل لینک موافقم و هر دو وبلاگت رو لینک کردم .
شما هم منو لینک کنید .
همواره سربلند باشی .
خداوند نگهدارت .

زویا 15 خرداد 1388 ساعت 12:48 http://zoya31.blogfa.com

از دیدنت خوشحال شدم .. با اجازه برای اینکه راحتتر به این فضا سربزنم با اسم «اینجا زمان مرده --- انعکاس ۲» لینک کردم

باشه عزیزم.ممنونم.

مردن یک مسئله حتمی است ولی فکر کردن به اون لذت زندگی را خراب میکنه ..چرا باید به چیزی که تسلطی روش نداریم وقتمون را تلف کنیم ...زندگی استفاده از لحظه های بودن کنار همسر وبچه ات است پس از دستش نده

موافقم...

هیچکس 15 خرداد 1388 ساعت 16:22 http://heichkas.blogsky.com

سلام دوست عزیز ممنونم که وب من سر زدی باید بگم که وبلاگ های جالبی دارین از این به بعد سعی می کنم که به وب شما سر بزنم شاد باشی...........هیچکس..............

محمدامین 15 خرداد 1388 ساعت 17:43 http://mohamadamin2.blogfa.com

سایه تاریک یک نیلو فر
روی همه ویرانه ها فرو رفته بود .
کدامین باد بی پروا
دانه این نیلوفر را به سرزمین خواب من اورد.
درپس این درهای شیشه ایی رویا ها
در مرداب بی ته ایینه ها
هر جا که من گوشهایی از خودم مرده بودم
یک نیلوفر روییده بود
گویی از ان لحظه لحظه در تهی من می ریخت
ومن در صدای شکفتن او
لحظه لحظه خودم را می مردم

سلام
دختری از دیار پاییز را خواندیم و منتظر ادامه اش هستیم...

در مورد پستهای بعدیش هم خدا رو شکر که خوبین...
و خدا بیامرزه همه ی اونهایی رو که مادرشوهری نکردن و برای عروسشون فقط خاطرات خوب به جا گذاشتن...

آمین!

عبدالله :) 16 خرداد 1388 ساعت 09:42 http://behnood.blogsky.com/

والا یه استاد داشتیم یه روز سر کلاس گفت: برخی مواقع ازتون می‌پرسن ترافیک انقلاب تا آزادی رو چطور حل کنیم؟ چهارتا راه حل پیدا می‌کنید و بعد هم تحلیل هزینه-فایده تا یکی رو انتخاب کنید. اما بعضی مواقع هم ممکنه ازتون بپرسن اصلاً ترافیک انقلاب تا آزادی در برابر بقیه مسایل چقدر اهمیت داره؟!
فکر کنم شما تو قسمت اول یه مقدار گیر کردی و به ذهنت بیهوده داری فشار میاری و احتمالاً چیزی نمونده تا به ورطه بی‌تفاوتی و بی‌انگیزگی هم برسی. بهرحال خداشناسی و بینش، سوسول‌بازی نیست. یا این سوال‌ها رو نکن یا سلوک رو شروع کن. کتاب و منبع هم واسه مطالعه زیاده. خواستی بگو...
امروز صبح که از خواب بیدار شدم دیدم طوطیم مرده. اما دیشب حرکتی کرده بود فراموش‌نشدنی (متوجه شدی!؟!)...
این جهان زندان و ما زندانیان
برشکن زندان و خود را وارهان

نه!متوجه نشدم.بیشتر بگو.

صدف 16 خرداد 1388 ساعت 10:18 http://morvarideshgh.blogsky.com

سلام دوست خوبم .گلم چرا بیخود ذهنت رو با این چیزها مشوش میکنی?! اینقدر این مسایل پیچیده هستن که اگه بهشون فکر کنی خدای نکرده مرتد میشی پس بیخیال شو عزیزم.لحظه هایی رو که داری غنیمت بشمار بعدشم توکل به خدا بهشت و جهنم واسه ما همین دنیاست باید که خوب باشیم و خوب زندگی کنیم .شاد باشی گلم ذهنت رو از این چیزها دور بریز تا شاد زندگی کنی

برای بقیه چیزها جواب هست ولی برای این نیست.من دنبال ناگفته ها هستم.

مهراب 16 خرداد 1388 ساعت 12:03 http://mehrab.blogsky.com

ناکرده گنه در این جهان کیست بگو

انکس که گنه نکرد و چون زیست بگو

من بد کنم تو بد مکافات دهی

پس فرق میان من و تو چیست بگو

سلام یه شعر از خیام به ذهن من رسید که نوشتم البته شاید

به مطلب شما زیاد نزدیک نباشد اما من چنین فکر کردم و در هر مورد انسانها با هم اختلاف نظر دارند شما هم خدا رو ان طور که خود می خواهید تفسیر میکنید خدای رحمت

و من هم خدا را جز رحمت و بخشش و .... چیزی نمی دانم

این بحث می تواند روزها ادامه داشته باشد ...

به هر حال شاد شاد باشی

saemeh 16 خرداد 1388 ساعت 12:49 http://www.bartarin.net

سلام
از سایت شما بازدید کردم و مطالب جالب شما را خواندم و استفاده کردم به شما هم پیشنهاد میدهم به وبلاگ گروهی www.bartarin.net بیاید مطالب جالب خود رادر ان بنویسید واز مطالب ان استفاده بکنیذد وهمچنین میتوانید به سایت خود نیز لینک بدهید.
خوشحال میشوم شما را دراین سایت ببینم .

mxu 16 خرداد 1388 ساعت 18:15 http://www.mxu.blogsky.com

سلام . این یکی وبت رولینک کردم چون خوشم اومد . موق باشی . فعلا حرفم نمیاد . بای بای

تنها 17 خرداد 1388 ساعت 01:43 http://alone42000.persianblog.ir/

سلام
این یکی بلاگت مخصوصا اسمش بهتر بود
تو اون یکی کامنتم رو گزاشتم

خیزران 17 خرداد 1388 ساعت 20:30 http://kheyzaran.blogsky.com


سلام
با پست جدیدی درخدمتم
بای

سایه 18 خرداد 1388 ساعت 08:57 http://www.ssssaye.blogfa.com

سلام



مهربانی را قسمت کنیم ٬ من یقین دارم به ما هم میرسد آدمی گر ایستد بر بام عشق ٬ دستهایش تا خدا هم میرسد . . .

هیچوقت خودت را برای کسی شرح نده، کسی که تو را دوست داشته باشد نیازی به این کار ندارد و کسی که تو را دوست ندارد، آن را باور نخواهد کرد

اینورا بازم بیییییییییییییییییییییییییییییییییییا

نه

سکوت 18 خرداد 1388 ساعت 13:22 http://60mm.blogfa.com

سلام دوست من
این وبلاگ شما هم مانند قبلی معرکه است اپت رو خوندم هم این اپت هم اپ قبلیت و هم اپ قبلیش هر ۳ تا عالی بودن و تاثیر گذار در مورد اولی بگم خداوند خطاب به انسان میگه: من تو را برای خودم و جهان رو برای تو افریدم انسان از اول برای ازمایش کردن به وجود نیومد بلکه اون به عنوان یک مخلوق کامل به وجود امد اما به خاطر اون اتفاق ما مورد ازمایش قرار گرفتیم گروهی که تو این ازمایش برنده بشن و با بدنی پاک به سوی خدا میرن به بهشت میرن اما افرادی که اعمالشون بده باید برن جهنم تا با عذاب کشیدنشون پاک بشن بعد برن بهشت جهنم شاید خیلی عذاب اور باشه ولی انسان رو پاک میکنه شرط رفتن به بهشت پاک بودن مثلا بچه تو افتاده تو گل و سر تا پاش کثیف شده تو اون رو تو خونه راه نمی دی اول میگه برو خودت رو بشور و تمیز کن بعد بیا تو خونه اخرت هم به همین صورته ما به دنیا نیومدیم که بمیریم ما به دنیا امدیم تا زندگی کنیم نه اینکه فانی باشیم البته زندگی اصلی اونجاست و ما باید منتظر باشیم تا ما رو صدا کنن به امید دیدار

به نظر من اینجور مثالها کمی بچه گانه هست.چون اولا خداوند با انسان مقایسه شده.دوما خداوند علم و دانایی مطلق هست.سوال من اینه که به خاطر آدم و حوا من چرا باید امتحان بشم.من چرا جور اونها رو باید بکشم.تو هیچ دادگاهی برادر رو به جای برادر قصاص نمیکنن.سوما خداوند که از همه چیز باخبره چه احتیاجیه به امتحان...وای خدای ...دوستت دارم.خیلی بزرگی.البته مثالهای تو دوست من مثالهای خیلیهای دیگه هست .یه وقت برات سوئ تفاهم نشه. من همه اینها رو میدونم. دنبال یه جواب قانع کننده هستم.ولی ممنونم که بهم سر میبزنی و متشکرم از تعریفت.

محمد 18 خرداد 1388 ساعت 15:34 http://www.shanc.blogsky.com

سلام
خدا خیلی باحاله.
دمش گرم. من که خیلی باهاش حال میکنم.
مارو به دنیا آورده تا با هم خوب باشیم. یاد بگیریم با هم چجوری خوب رفتار کنیم.
کم کم درست میشه. زمان لازمه. نباید تنها بود.از تنهایی اصلا خوشم نمیاد.شاید شخصیتم اینجوری باشه ولی کلا به نظر من تنهایی رو فقط خدا میتونه تحمل کنه.
ما هم برای اینکه به خدا سخت نگذره باید باهاش حرف بزنیم.
نه نماز و این حرفا. حالا هر جوری.
مثلا معمولی باهاش حرف بزنیم.
خیلی باحاله خدا.
اون مثل یه پسر خوشکله که به ما که یه دختر خیلی زشتیم توجه میکنه و ما هم بی اعتنایی.(با حرف نزدن باهاش)
ولی در واقع همه آرزوشون همون پسرس(تقریبا).
مثال قابل فهم برای همه گفتم!
به هر حال.
موفق باشید و پایدار.
کار خوبی کردی به این چیزا فکر کردی.بعضی موقع ها لازمه آدم تنها باشه تا بفهمه خدا چی میکشه.چقد منتظر یکی هست که باهاش حرف بزنه.چقد گریه میکنه.بنده خدا.
خوب بای

جالبه احساسات تو هم خیلی زیباست.

سکوت 18 خرداد 1388 ساعت 17:57 http://60mm.blogfa.com

سلام دوست من
آدم و حوا که هر دو انسان بودند با گناهشون از بهشت رانده شدن و بر روی زمین قرار گرفتند خداوند دنیا را برای ما
آفرید تا در ان کار کنیم و زحمت بکشیم و تشکیل خانواده بدیم و با مشکلات مبارزه کنیم همه ما از نسل آدم و حوا هستیم و دوباره به بهشت برمیگردیم اگر ما برای همیشه بر روی زمین می موندیم حرفت درست بود اما ما برمیگردیم مثل باد امدیم و مثل باد بر می گردیم انسان خیلی روی زمین نمی مونه پس فکر خودت رو زیاد به این سوال مشغول نکن سعی کن امروز و فردات رو خوب بسازی تا زمانی که به پیش خدا بازگشتی پیش خالقت شرمنده نباشی زندگی کن و به کارهایی که میکنی عشق بورز به امید دیدار

سعی میکنم.

سلام الهام جون دختر کجایی دلم تنگ شده برا ۱ خط از نوشته هات.

حسین 19 خرداد 1388 ساعت 18:39 http://computer-times.persianblog.ir

سلام وسلام

گنجشک 20 خرداد 1388 ساعت 12:13 http://shakavak-nmp.persianblog.ir/

سلام دوست ... پست جدید گذاشتم . خوشحال میشم نظرتون رو بدونم !

ماهی تنها 21 خرداد 1388 ساعت 15:01 http://onlyabadan.blogsky.com

خیلی بی معرفتی خیلی

محمدامین 22 خرداد 1388 ساعت 03:15 http://mohamadamin2.blogfa.com

دوست دارم افتاب بشم تا نور بارونت کنم...

دوره تو بگردمو این دلو مجنونت کنم...

اسمون بشم برات ستاره بارونت کنم...

یه جون خالی دارم می خوام که قربونت کنم...

دوست دارم کفتر بشم تو اسمون پر بزنم...

برم و تو اوج عشق سری به دلبر بزنم...

بشینم رو بوم یار لونه و چنبر بزنم...

اگه روم درو وا نکرد تا به سحر در بزنم...

همیشه با اینکه این دل نگرونه...

یه بهار پشت زمستون و خزونه...

می دونم خدای ما که مهربونه...

مارو باز به هم دوباره میرسونه...

دوست دارم با تو باشم تا باشه دنیا...

هم تو بیداری و هم تو خواب و رویا...

واست اواز بخونم مثل قدیما...

سلام

من شما رو لینک کردم هر دو وب رو ولی شما منو لینک نکردین


لطف میکنین خوشبحالت که میتونی حرفهای روزت رو بنویسی


مرسی

سلام دوست منعکس شده در آب
مدتهاست " اینک" را پاک ، پاک کرده ایم
اخیرا اینجا می نویسم
بیایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد