اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

                        

دلم مث سیر و سرکه داره میجوشه.نگرانم.هنوز خونه تکونی نکردم.کلی کار نا تموم دارم که باید انجام بدم.یه جوریم.هنوزم خرید عید نکردم.حالم بد جوری گرفتس.یعنی میشه سال جدید سال خوبی برامون باشه؟؟؟  

تحویل سال نو ساعت ۲۱:۲ دقیقه بعد از ظهره.موقع خوبیه.نه خوابمون میاد و نه خیلی زوده.خوبه.ولی نگرانم دیگه الان دارم از اضطراب میترکم.خدایا خودت کمکم کن.

امروز از یه سالنه بهم زنگیدن و گفتن میخوان نمونه کارامونو ببینن.آخه قبلا بهشون زنگ زده بودیم.حالا موندم فردا چه جوری خودمو سر ساعت برسونم نیاوران؟؟به الهه گفتم.قرار شد ۹ صبح بزنیم بیرون به سمت رسالت.

حالم زیاد خوب نیست.حالت تهوع بدی دارم از وقتی که بیدار شدم اینجوریم.نمیدونم چیکار کنم.بهتر فقط استراحت کنم.آره اینجوری بهتره!

حال تایپ ندارم

حس و حال وبلا گنویسی ندارم ...نمیدونم چرا؟از طرفیم نمیخوام از روزانه هام جا بمونم ولی دستم به تایپ نمیره   

            

امروز رفتم بیرون و کلی خرید کردم واسه خونه.مرغ و ماهی و کاهو و کلمو میوه و از این جور چیزا.فردا حدود  ۹صبح ema فردا میاد خونمون تا بقیه آموزش کاشتو بهمون نشون بده.خیلی کار دارم که انجا بدم.امروز تولد الهه هم بوده.من فکر کردم فردا پونزدهمه. 

یه سریم به جعفری زدم.تنها بود.بهش گفتم که فعلا جاییی نرفتم.حوصلم خیلی سر میره تو خونه.بهتره که برم پیشش .دیشب تا 4 صبح داشتم ورق آن لاین بازی میکردم.از خودم ناراحت بودم چون دوباره شده یبودم همون الهام بی هدف.جعفری بهم گفت اگه بدونم خونه ای بهت زنگ میزنم بیایی.گفتم من خودمم میام پیشتون.فقلها و کلیدا رو هم بهش دادم. 

روز بدی نبود.الان میخوام برم فیلم کارتونی up رو که از کلوپ در خونمون خریدم ببینم.شام هم میخوام ماهی درست کنم.جاتون خالی.راستی بفرمایین شاممممم

عقد لیلا حالی داد

پنجشنبه شب خوبی بود.بعد از مدتها به جشن دعوت شدیم.دختر عموی همسر عقدیده بود.منو اکی با هم رفتیم یعنی خانوادگی آژانس رفتیم ...جشن خونه یکی از دوستای لیلا بود.مهمونی قاطی بود.خوب شد فهمیدم چون میخواستم با یه پیرهن دکلته برم.نیلوفر اینا نمیومدند.پرنیا آبله مرغون گرفته بود و بهرام هم حالش خوب نبود ...همسر میگفت چند روزه سر کارم نرفته.سرگیجه داره. 

نزدیکای خونه دوست لیلا که رسیدیم صدای موزیک میومد.خیلی دیر نرسیده بودیم.دلم میخواست ببینم لیلا رو چه جوری میکاپ کردند.یا موهاشو....سالن شلوغ بود.دور تا دور صندلی چیده بودند و همگی نشسته بودند.بعد از سلام و احوالپرسی با فک و فامیل همسر گرامی رفتیم و یه گوشه نشستیم.البته من رفتم تو یه اتاق و خودمو یه چک کردم بعد رفتم نشستم پیش اکی و همسر گرامی.هر از گاهی به هم نگاه میکردیم (منو اکی)یه بعله میگفتیمو میخندیدیم چون انگار اومده بودیم سینما.همه همو مینگریستند.خندمون گرفته بود.... من بعد از نیم ساعت لیلا رو دیدم.نمیدونم چرا ندیده بودمش.رفتم و تبریک گفتم بهش...آرایشش خیلی ساده بود.من بهتر میتونستم درستش کنم.  

یه کم که گذشت یه دختره که بعدا فهمیدم خواهر دوماده اومد وسط و شروع کرد به رقصیدن.اول ازش زیاد خوشم نیومد..به اکی گفتم این چقد تو حسه هیکله...ولی بعد خیلی ازش خوشم اومد تا اونجا که اگه داداش جونم یه کار درست و حسابی داشت براش خواستگاریش میکردم.خیلی ناز بود و به نظر مهربون میومد. 

با اومدن برادر لیلا حسام مجلس رنگ و بوی دیگه ای گرفت....میشه گفت فقط پیرا نشسته بودند...موزیک واقعا آدمو از خود بیخود میکرد.من اول از دست همسر گرامی خیلی ناراحت بودم.چون تا اومدیم رفت و پیش عموش نشست.من موندم حوضم.البته بهش حق میدادم که بعد از مدتها که عموشو دیده بره پیشش ...خوب عموش بود...ولی از اونجایی که شبهای قبل در گیریهایی بین منو اون بود حساس شده بودم و فکر میکردم از قصد نمیخواد پیشم باشه...وقتی هم ازم خواست که بریم وسط و برقصیم نرفتم.حتی زنعموشم بهم گفت بیا وسط ولی از همسر ناراحت بودم.نرفتم.فهمید و اومد پیشم نشست.گفت این کت منو بگیر بذار رو صندلی کنارت.با یه حالتی گفتم نمیتونم...ببر همونجایی که میشینی بذار کنار خودت.گفت چرا ناراحتی؟باز چی شده؟گفتم هیچی از وقتی که اومدی تنهام گذاشتی...همه پیش زناشونن بعد تو رفتی پیش عموت نشستی...از این حرفم کمی دلخور شد.گفت باب من عمو رو بعد یه سال دیدم نرم پیشش؟گفتم من که چیزی نگفتم...برو...بعد دیگه ادامه ندادم.همسر گرامی رفت وسط و بعد یکی دو دقیقه اومد پیشم نشست.یعنی که من اومدم پیش تو .....منم به خاطر اینکه دیگه کش ندم بهش گفتم ازاین خیارا نخوری ،نشستس!اونم نخورد!یه کم آروم شده بودم.حسم عوض شد.حالم بهتر شد...حالا به اکی میگفتم چرا هیشکی ما رو بلند نمیکنه؟؟؟اکیم میگفت خوب بابا بسکه گفتن بیا وسط و نرفتی بنده های خدا از رو رفتن. 

دیگه طاقت نیاوردم و به اکی گفتم پاشو که قر تو کمرم فراوونه نمدونم کجا بریزم....اکیم که از خدا خواسته پریدیم وسط...البته بیشتر حرکات موزون بود.روم نمیشد قشنگ برقصم.بیشتر دست میزدمو ....همسر و زنعمو(مادر عروس)ما رو که دیدند بیشتر هیجانی شدند.دیگه فایزه و مرضیه و عروسشون هم ترکونده بودن.یه جورایی همه وسط بودیم.البته بگذریم که سینا اون وسط انگار سر صف اتوبوس وایساده بود....بهش گفتم بابا اشتباه گرفتی مثکه...یه کم نرمش بد نیست.خندید.اهل رقصیدن نبود زیاد...بر عکس همسر گرامی که اون آخراش دیگه حسابی متحول شده بود و هر کی میدیدش فکر میکرد مستیده.خندم میگرفت به اینکه بلدم نبود برقصه.خیلی بامزه شده بود. 

یه دختره هم اومده بود که انگار اونجا رو با پارتی شبونه اشتباه گرفته بود و هی رقص ب ا س ن میکرد.خلاصه خیلی خوش گذشت.بعد شام و کیک دوباره هم همهای به پا شد...مخصوصا وقتی که چراغهارو خاموش میکردند و رقص نور به پا بود...دیگه نگو...با اون آهنگهای ریتمیگ و رپ دیگه رمقی برامون نمونده بود.قربونش برم که پسر کوچولوم هم اون وسط یا در حال جنگیدن با دزدا بود و یا با حرکات غیر موزون میرقصید البته آخرای مجلس... 

جای همگی خالی خیلی خوش گذشت.خانواده داماد آدمای بدی به نظر نمیرسیدند.ایشالا که خوشبخت بشم.عمو داوود هم(پدر عروس) خیلی خوشحال بود.شکر. 

 

پ.ن:میشه با امکانات کم یه جشن شاد  گرفت.  

.ن:مریم دوباره برام چس کلاس گذاشت...منتظرم یه بار دیگه این کارو انجام بده بد جوری حالشو بگیرم.پاشو داره بد جوری از گلیمش فرا تر میذاره....  

 

.ن:سینا هم تو اون هیر و ویر به وزن اکی گیر داده بود که پس کی لاغر میکنه!ییهو!!!  

.ن:بابا هام میتونن تو جشن دختراشون شاد باشن زهر خونوادشون نکنن...از احترامشونم کم نمیشه اگه یه کم بگنن و بخندن...

:)

خیلی حرصم گرفته.نگران هم شدم.یه زنگ نمیزنه بهم.ساعت ۳:۱۴ صبحه.نمیگه من نگران میشم.میترسم؟از ساعت ۱۰ شب رفته خونه اکی تا الان یه تک زنگ هم بهم نزده.اه!دیگه حالمو داره به هم میزنه ...شسطونه میگه هر چی از دهنم در میاد بارش کنما...مسخره ..............خونه اکی زنگ زدم هی اشغاله...نگرانم.خیلی زیاد................................................................................................................................................................................................................ 

 

 

پ.ن:همسر اومد اونم ساعت حدودا ۴ صبح.منم اصلا محلش نذاشتم.

بیداری

تو رو تو گریه میبوسم تو رو که غرق لبخندی 

به این حالی که من دارم  چرا  چشماتو میبندی 

بذار این آخرین بوسه تمام باورت باشم 

بذار فردا تو این خونه تو آغوش تو پیدا شم 

نمیدونی کنار تو چه حالی داره بیداری  

بذار باور کنم امشب تو هم حال منو داری  

دلم گرفته.... 

نمیدونی چه آشوبم در این آرامش خونه 

 در این رویای شیرینی که میدونم نمیمونه 

چقد این حس من خوبه همین که از تو میمیرم  

همینکه هر نفس امشب هوامو از تو میگیرم

!حال ندارم

خیلی بی حوصله هستم.دارم ورق بازی میکنم آن لاین.همسر با مهدی رفتن خونه اکی.بهم خیلی اصرار کرد ولی نمیدونم چرا حس و حال بیرون رفتن نداشتم.یه جوریم.فردا عقد دختر عموشه و من هنوز هیچ کاری نکردم.  

 دندونم هم داره اذیتم میکنه.دو سه ماهی میشه خالی شده.خارش گرفته.میترسم برم دوباره پرش کنم.از دندون پر کردن و کشیدن وحشت دارم.حال خوبی ندارم.کار هام مونده.شیما هم بهم زنگ زد.یه نفر از دوستاش گفته که میخواد ناخن بکاره.بهش باید وقت بدم.کی بدم، نمیدونم ؟! 

تلویزیون رو دیگه نمیدونم چرا وقتی خواستن برن خاموش نکردن... 

از دست همسر ناراحتم.امروز خیلی با خودم فکر کردم.به خیلی چیزا رسیدم.میخوام با جدیت تمام کارم رو ادامه بدم.همسر بهم گفت اگه پولم درست شه حتما برات سالن میگیرم....تو دلم گفتم کو پول تو؟؟؟ که بخوای برم جا بگیری....حالا حالا ها مونده... 

هنوز کلی لباس مونده که بشورم.نمیدونم چرا اینقد کرخت شدم؟؟؟  

خسته ام

       خیلی خسته ام

رییس

یه نیم ساعت پیش اکی بهم زنگید و گفت که یکی از دوستای الی از کاشت ناخن هاش خوشش اومده و گفته که اونم میخواد ناخن بکاره.البته تو کرجه و گفته که ۲۵ نمیتونه بده چون نداره اونقدر.گفته با ۲۰ برام میکاره یا نه.به اکی گفتم که برام سخته که تا اونجا برم به خاطر یه نفر.از طرفیم دلم براش سوخت ..چون گفته بوده که نداره ۲۵ بده.اول قبول کردم.ولی بعدش اکی گفت ارزش کارتو به خاطر ۵ تومن پایین نیار.تو همینجوریشم داری ارزون میگیری...طرف اگه خوشش بیاد جور کردن ۵ تو من که براش کاری نداره .اکی به الی(یعنی دوستم)گفته بوده که برای الی(یعنی من) صرف نداره به خاطر یه نفر تا کرج بیاد.گفته بوده ۲ نفر بشین الهام میاد اونجا.خلاصه که کلی واسم کلاس گذاشته بوده. 

شیما هم یکی دوتا از دوستاش و میخواد بیاره.خودشم میخواد ناخن بذاره.


 

امروز روز خوبی نبود.خیلی کسل بودم.دیروز دعوای بدی با همسر کردم.من برادرشو مصبب تمام مشکلاتمون میدونم.از دستش خیلی ناراحتم.بهم گفت که نه حق کار کردن دارم و نه حق بیرون رفتن.دیروز موقعیت خوبی رو از دست دادم.حیف:(  

گفتم اوکی.من میشینم تو خونه و تو هم وظیفته نیازهای منو تامین کنی.والا...به خودم گفتم حقته.وقتی تو اینقدر قانع بازی  در میاری اونم سو. استفاده میکنه.بهش گفتم باید هر چی که من احیاج دارم فراهم کنی تا من به خاطر نیازها نرم دنبال کار.میشینم تو خونه از خدا خواسته یا میرم دنبال گردش و تفریح و کلاسهای ورزشی.خیلی ناراحتم. 

به جای اینکه قدرمو بدونه ازم هی طلبکاره....


 

ده دقیقه پیش اومد و گفت منو بخشیده و اجازه میده من برم سر کار(دوباره)...خندم گرفت...چون نمیدونه اگه من بخوام کاری رو انجام بدم فلک هم نمیتونه جلومو بگیره.اگه به حرفش گوش دادم به خاطر این بود که میخواستم بهش ثابت کنم که هنوز برام مهمه و به عنوان یه مرد محور مهمی تو این زندگی داره!دلم میخواد پسر کوچولو هم اینو درک کنه که باباش اصلیترین مهره زندگیمونه.

مهمون شیما بودیم.

دیشب خونه شیما خیلی خوش گذشت.خیلی وقت بود که دور هم جمع نشده بودیم.ساعت ۹ بیدار شدم با اینکه شب قبلش خوب نخوابیدم.یه دستی به سر رو روی خونه کشیدم و با اینکه انگار یه من خاک زیر چشام بود حاضر شدم.مهدی هم که هی نق میزد بچم.به اکی زنگ زدم اونم حاضر بود.میگفت شیما خیلی ناراحت شد وقتی شنید که میخوای به خاطر مهدی مهمونی رو کنسل کنی. 

خونه شیما خیلی قشنگ بود و با سلیقه چیده شده بود.مثل این عکسهای ژورنالی.از آسانسور که بیرون اومدیم الهام و شیما دم در بودند.الهام داشت از اولین برخوردمون بعد از ۶ سال فیلم میگرفت با گوشیش.اول زیاد جیغ و داد نکردیم چون دم در صدامون رو میشنیدن.ولی بعد که رفتیم تو خونه با جیغ و خوشحالی مثل دوران جاهلیت هنرستان پریدیم بغل همو همدیگه رو بوسیدیم.من که باورم نمیشد بازم کنار هم هستیم.بین اونا فقط من یه بچه کوچولو داشتم.الهام با تعجب مهدی رو نگاه میکرد و هی میگفت الی این بچه توئه؟؟؟باورم نمیشه. 

الهام تغییری نکرده بود و به نظر من خوشگلتر هم شده بود.شیما هم همون بود البته شیما هم خوشگلتر شده بود.از نظر اونا من چاق شده بودم ولی هر دوشون میگفتن که تو این مدتی که ندیده بودنم تکون نخوردم و بهم نمیا بچه داشته باشم به قول الهام همه مون یه جورایی BABY FACE میزنیم

مهدیم که قربونش به خاطر صحبتهای شب قبل ساکت و آروم نشسته بود و دست به هیچی نمیزد.خونه شیما برام تازگی داشت دوست داشتم همه جا رو سرک بکشم .خلاصه اینکه بساطی بود...بچه زده بودند تو خط مسخره بازی و با لهجه همدانی صحبت میکردند.منم که بلد نبودم .آخه باباهای ما ارتشی بودند و ما تو پایگاه نوژه همدان با هم آشنا شدیم و تو هنرستان تهذیب خود شهر همدان درس خوندیم چون پایگاهش هنرستان نداشت.به همین خاطر اونا لهجه همدانی رو خوب یاد گرفته بودند ولی من نه مثل اونا .... 

ناهار فسنجون خوردیم جاتون خالی با مخلفات و ....شیما دختر باسلیقه ای شده بود.الی هم هی به من تیکه مینداخت که باهام حال نمیکنه چون من یه جورایی مودب حرف میزدم.میگفت اینجوری رابطمون از بین میره کم کم ....میگفت با من مودب حرف نزن چهار تا فحش هم تو بده تا احساس کنم الهام قبلی

دلم نمیخواست حس کنند که من خود گیر و مامان بزرگ شدم به قولشون از طرفیم نمیتونستم مثل اونا بزنم به لات بازی چون بلد نبودم:)) شایدم الی شوخی میکرد.اکی میگفت بس که با این آدم حسابیا گشته اینجوری شده:))خیلی خندیدیمو به یاد اونروزا خل و چل بازیدر آوردیم. 

مینا هم بهم زنگ زد و گفت چرا سری به بچه ها نمیزنم.دلشون برام تنگیده بود.خدا رو شکر! 

برای شیما روی انگشت شصت پاش ناخن گذاشتم چون اصلا ناخن نداشت.براش ساختم.خیلی باحا شده بود.انگار نه انگار که قبلا ناخن پاش کنده شده بود.برای الی هم ناخن کاشتم رو دستاش.خوششون اومده بود.قراره ۲۵ ام بیان خونمون برای کاشت ناخن(شیما) و ابرو(الی).خلاصه اینکه خیلی کار دارم.هنوز خونه تکونی رو شروع نکردم.شوهر شیما هم آدم خوبی به نظر میرسه.حدود ۱۰ شب اومد.از ناخن پای شیما خوشش اومده بود:)  

شیما از زندگیش راضی بود ولی الهام نه!شوهرش رو دوست نداشت و از روابط زناشوییشون متنفر بود.خیلی براش نگرانم.باهاش کلی حرف زدیم که مبادا فکر غیر معقولی به سرش نزنه.به نظر من از همسرش جدا شه بهتره چون اصلا دوسش نداره.  

در کل یکی از خوبترین روزهای زندگیم بود.امیدوارم باز هم از این روزها تکرار بشه. 

دوستتون دارم.