اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

مهمون

دیشب همسر گفت که قراره مهمون بیاد برامون از شیراز.یه لحظه موندم.به فکر کلاسم افتادم.بهش گفتم که من نمیتونم خونه باشم.به هیچ عنوان هم نمیخوام غیبت بخورم.خیلی حالم گرفته شد چون مهمونها دوستای برادرش بودند .حالام که داشتن میومدن تهران باید میومدن خونه ما؟؟؟خوشی شون مال اوناست مهمون داریش مال ما چون حضرت آقا دارن خونهشون رو میسازن و درست میکنن.اونم خونه ای که هنوز دوتا برادرا ازش سهم دارن.من که حلالش نمیکنم.خلاصه اینکه الان که فردای اون روزه من موندم چیکار کنم.چون هنوز کلی کار دارم.یه جورایی هنگ کردم.البته چند سال پیش خونمون اومده بودند.آدمای خوبین.ولی من از زرنگی این برادر همسر گرامی خیلی زورم میگیره.دیشبم خواب خیلی ترسناکی دیدم.اگه یادم موند مینویسم. 

نمیدونم که کی میرسن مهمونا.برم...برم که به کارام برسم.فعلا!

روزهایی که گذشت

خوشحالم که دوباره میتونم روزانه هام رو اینجا تایپ کنم.خیلی دلم میخواست میتونستم لحظه لحظه زندگیم رو تایپ کنم و برای خودم نگه دارم.هر روز وقتی از خواب بیدار میشدم و به سمت آموزشگاه میرفتم یا اگه بازار(برای خرید لوازم آموزشگاه) بودم یا تو مترو ....هر جایی که تنها میشدم و با خودم فکر میکردم دوست داشتم چیزهایی که میدیدم و یا حس میکردم رو اینجا بنویسم.اما حیف اونقدر مشغله برای خودم درست کردم که حتی نمیتونم سرمو بخارونم.الان یه دفه خندم گرفت! به اینکه تا قبل از این از تنهایی و بی حوصله گی شکایت میکردم.حالا اونقدر وقتم پره که نمیتونم اینجایی که خیلی دوسش دارم بیام و با دوستام باشم.راستی یادته که تو یه پست نوشته بودم دوست میخوام؟! الان یه چند تایی دوست خوب پیدا کردم.که دوتاشون بهتر از بقیه هستن.جو آموزشگاهمون خوبه. 

البته مدیرش یه کمکی پولکیه.ولی خوب مهربون و دلسوزم هست.مثلا بهمون اجازه میده بچه هامون رو ببریم با خودمون.که این خودش حسن بزرگیه .از حسنهای دیگش خوب درس دادنشه.تو آموزشگاه بیتا(تجریش) که الهه میره فقط یه سایه یادشون دادن و کوپ یاد نگرفته البیته خواهرم دورش تموم شد.ولی اینجا به ما تا حالا ۱۳ سایه یاد دادن.کوپ و بقیه چیزام خوب یاد گرفتیم.


 کلاس گریم عروس تخصصی  

 

بلاخره موفق شدم کلاس گریم عروس ثبت نام کنم.البته بگم که به جز چند نکته که برام جالب بود و یکی دوتا سایه چیز دیگه ای نداشت چون خودم همشو میدونستم.مربیمون میگفت شما بیا امتحان گریم بده چون همشو خدادای بلدیراستم میگفت.۳ شنبه هفته قبل یه سایه با الهه کشیدیم براش که کفش بریده بود.خلاصه اینکه کارمون خوبه خدا رو شکر.


 دوست ارمنی وآموزش کاشت ناخن از دانشگاه آمستردام  

 

تعجب نکنید!!! زمونه بازیهای جالبی داره.گفتم که چند تا دوست پیدا کردم تو آموزشگاه...یکیشون همین خانوم ارمنیه.یه روز که با بچه ها مشغول کار بودیم این خانوم اومد تو سالن.به چهرش نمیخورد ارمنی باشه.من فکر کردم مشتریه.بعد از مدتی مربیمون اومد و گفت که این خانوم از دانشگاه آمستردام مدرک دیزاین لباس و کاشت ناخن دارند و انواع کاشت ناخن رو آموزش میدن حتی کاشت با مواد ژله+ صد و پنجاه تا دیزاین ناخن .همه با هم صد تومن.کفمون بریده بود.ولی غافل از این بودیم که این بنده خدا اصلا نمیدونه قیمت کاشت تو ایران چنده.من چند جا پرسیده بودم.زیر ۲۵۰ نبود.مخصوصا که کاشت با ژله گرونتر هم میشد. 

خیلی خوشحال شدم.و همون روز به مربیمون گفتم که من میخوام ثبت نام کنم.ولی پولشو نداشتم.کسی رو هم نمیشناختم که بهم قرض بده از طرفیم نمیخواستم این فرصت رو از دست بدم.بلاخره برادر گرامی این لطف رو در حقم کرد و من تونستم تو کلاس شرکت کنم.


 

در حال حاضر دوره کاشت ناخنمون تموم شده و سه شنبه قراره برای ema (استاد کاشت)یه مدل ببریم و کاشت ناخن انجام بدیم.تا بهد از اون کاشت با پله رو اموزش ببینیم.خیلی خوشحالم چون هر روز بیشتر از روز قبل یاد میگیرم و این خیلی بهم اعتماد به نفس میده.از حرفهای خاله زنکی هم دور میشم.میخوام بعد از اینکه ema اوکی داد کاشت ناخن رو شروع کنم.چون عالی یاد گرفتم.البته مثل اون با قیمت کم.

سلام سلام! 

خوبید همگی ایشالا؟ منم بدک نیستم با دعاهای شما دوستای گلم.ممنونم از اینکه اینقدر بهم لطف داشتید.باید بگم برام مثل یه معجزه بود که دوباره تونستم راه رفتن روی دوتا پام رو تجربه کنم.خدا رو شکر.دلم برای همتون یه ذره شده.خیلی خیلی سرم شلوغه.به طور جدی دارم کلاسهای آرایشگری رو ادامه میدم.کارم خوب شده.میخوام کلاسهای کاشت ناخن و گریم عروس تخصصی رو هم برم تا ایشالا با دست پر بتونم برای خودم سالن بزنم.البته مشتری هم دارم از الان برای ابرو و آرایش صورت.ما اینیم دیگه.واقعا وقت کم میارم.یه عالمه حرف دارم واسه گفتن ولی الان یه جورایی خسته هستم و دارم تخته نرد بازی میکنم بعد از یک ماه دوری از نت.میام دوباره و به وب همتون سر میزنم.