اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

داستان خرید۱

سلام سلام صدتا سلام. من دوباره  اومدم. واااای خدای من چقدر حس خوبی دارم الان.آخیش مردم بس که نتونستم احساساتمو خالی کنم.تو این مدت خیلی کارا کردم. همش به خرید گذشت.ولی دهنم هم سرویس شدا. 

اول از نرخهای عجیب و غریب بازار بگم براتون که اگه یه کم ناشی باشی تا نوک پات کلاه خانواده سرت میذارن.جارو برقی هم به لیست اضافه شده .چند تا تیکه دیگه مونده که هنوز نخریدم.داستان خرید جارو برقی خیلی مفصله و خرید سرویس چینیم .خودش داستانی داره.وااااای چه حس خوبی داره نوشتن. آخیییییییی حالم داره جا میاد.به به. 

اونروز مامان دیر تر از ساعتی که قرار بود بریم شوش اومد .از اونجایی که قرار  شده بود چند روزی پیشم بمونه گفت امروز رو استراحتمیکنیم فرداغ صبح ایشالا میریم برای خرید. گفتم باشه. 

دنبال انواع مدل جاروبرقی تو نت میگشتم.مدلهای الجی سامسونگ..بوش..بیم و...و...و.. 

بعضی مدلها مثل بوش خیلی گرون بودن و من دلم نمیخواست اونقدر هزینه کنم.از طرفی چون همسر گرامی پول رو دست خودم داده بود و به قولی ریشو قیچی رو..بیشتر دل میسوزوندم برای خرج کردنشون. 

فردای اونروز صبح از خونه به مقصد شوش زدیم بیرون.هوا خیلی گرم نبود.بازار شلوغ بود و اکثرا هم خانوما بودند که برای خرید از این ور به اون ور میرفتند .منومامان هم قیمت چیزایی رو که میخواستیم بخریم میپرسیدیم.خیلی چیزا میخواستم بخرم مثل سرویس قاشق چنگال..زود پز..چینی...جارو برقی...سینی...و...و...و...چیزهای دیگه. 

یه جورایی میخواستم وسایل خونه و آشپز خونه رو نو کنم.اونروز یه جارو برقی ال جی خریدم.که آخرین مدلش بود.هم آبو خاک بود و هم فرش و سرامیک میشست. 

خلاصه جارو برقی رو آوردن ولی نمیخواستن امتحانش کنن که مامان گفت باید امتحان بشه. فروشنده گفت چون ما این اجناس رو از انبار میاریم امتحان نمیکنیم چون اگه باز بشه و شما نخواین ما دیگه نمیتونیم پسش بدیم ولی باز با اینحال مامان اصرار داشت که چک بشه. 

منم که متعجب شده بودم گفتم اومدیمو جنس شما سوخته بود...و خلاصه چکش کردند برامون.من اونروز یه بخاز پز و یه اتو بخار و یه جارو برقی خریدم و جمعا ۳۶۰ تومن پیاده شدم وخوشحال و خندون یه آزانس گرفتیمو رفتیم به سوی خونه.ولی قضیه به همینجا ختم نشد ...وقتی رسیدیم خونه و من کاتالوگ جارو برقی رو باز کردم دیدم که ای دل غافل جارو برقی بخار شور نداره و انگار ۲۶۰ تومن برای یه جارو برقی ۱۶۰۰ واتی دادم.انگار آب یخ ریختن روم.نمیدونستم چیکار کنم.زنگ زدم به فروشگاهی که ازش خرید کرده بودم و فروشندهه گفت که به هیچ وجه نه پس میگیریم و نه تعویض میکنیم و من مونده بودم که چیکار کنم.همسر گرامی هم که جارو برقی رو دید ه بود  گفت  من میدونستم که سیستم بخار شور نداره. 

با نمایندگی ال جی تماس گرفتم به امید اینکه اشتباه کرده باشم ولی شنیدم که هنوز این مدلی که هم جاروکنه و هم با بخار کار کنه به ایران نیومده. 

خیلی حالم گرفته شده بود.اشکم داشت در میومد  چون یه جارو برقی با این قیمت زیاد و وات کم  به لعنت خدا هم نمیارزید و بدتر اینکه همسر گرامی هم هیچی بهم نگفت.... 

 

ادامه داره

:(

دلم واسه اینجا و شما ها خیلی تنگ شده. دلم میخواد زود تر بیام پیشتون.اینه احساس قلبیم.

سرم بد جوری شلوغه

سلام دوستای خوبم. این چند روزه خیلی گرفتارم.از شما دوستان گلم که برام کامنت گذاشتین تشکر میکنم.شرمنده که نمی تونم بهتون سر بزنم.و پستهای جدیدتو نو ببینم.هر وقت که وقتم آزاد شد حتما هم پست جدید میذارم هم بهتون سر میزنم. دوستون دارم.... دختر پاییز...

...

نمیدونم چرا دستم برای نوشتن نمیره؟انگار غم دنیا رو دلم سنگینی کرده...کی میدونه آخرش چی میشه؟ 

فردا میخوام برم شوش خرید کنم. ببینم چی میشه. خدا کنه شلوغ پلوغ نباشه اونجا. مامان داره ساعت ۸ میاد اینجا. فعلا...