اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

همه چی آرومه.کنسرت فرمان فتح علیان و هژیر تو برج میلاد خوش گذشت .البته از طرف دوست مینا دعوت شده بودیم و مهمون بودیم.میخواستم چهار شنبه برای مهدی تولد بگیرم اما چهار شنبه تعطیل بود افتاد شنبه. کیک رو سفارش دادم.

باید برم بازار براش هدیه بخرم.چشن رو تو کلاسش میگیرم براش.پیش دوستاش بیشتر خوش میگذره. 

برنامه های ماهواره رو دنبال میکنم.بیشتر منو تو تی وی ..بفرمایید شام و شبکه می شف رو میبینم.الانم خیلی کسل شدم. و در حال بازی تخته ام. 

 

 

همین!

نظرات 5 + ارسال نظر
رها 8 آذر 1389 ساعت 23:21 http://raha27.blogsky.com

حسین 9 آذر 1389 ساعت 19:51 http://www.persianshow.gigfa.com

سلام فک کنم گرافیک خوندی اگه میتونی تو طراحی های سایتم کمکم کنی خبرم کن بالاخره همکاریم دیگه ...... hossein_hry@yahoo.com

آره گرافیک خوندم ولی نه به اندازه ای که بخوام طراحی سایت کنم دوست خوبم.البته اگه کاری ازم بر بیاد خوشحال میشم کمک کنم.

سلام علیکم
گفتی تخته٬ یه چیزی یادم افتاد:
میدونستی تا حالا کسی نتونسته من رو توی تخته ببره؟!

سلام سلام سلام غمکـــــــــــــــــــده یاس اومده که شما رو به خونش دعوت کنه

غمکده یاس با (داستان مادر عاشـــــــــــــــــق ) منتظر حضور گرم شماست دوست مهربونم

یاس تنها نیز با (عاشـــــــــــــــقان) ازتون دعوت میکنه که به کلبش برید

http://www.yasmankocholo.blogfa.com
یاس تنهـــــــــــــــــا

بدو بیا که منتظرتم هر دو وبلاگ مال خودمه


(یاســـــــــــــــــــــــــــــمن)

من از زندگیم راضیم و نا شکر نیستم چون دیگه بزرگ شدمه و به نا مادری احتیاجی ندارم ژس او اگر خوب باشد یا بد واسه من فرقی نداره هیچ کسی جای مادر منو نمی تونه واسه من پر کنه
(یاســـــــمن) راستی منظورت از این که نوشته بودی اینجا بیشتر حال میکنم چی بود؟؟؟؟؟؟؟


دختر پاییز=============یاسمن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد