اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

روزهام دارن تکراری میشن

سلام 

امروز به خاطر اینکه دیشب خوب خوابیدم خیلی خوب بیدار شدم.دیشب خیلی دنبال یه قالب قشنگ که به اسم وبلاگم بخوره گشتم اما چیزی پیدا نکردم.یه وبلاگ هم پیدا کردم که برام جالب بود.خانمی داستان زندگیش رو مینویسه مث در آغوش یک غریبه.از اوضاع آشفته خونه خیلی حالم گرفتست.مثلا میخواستم با هم با همسر گرامی لج کنم و خونه رو تمیز نکنم ...فعلا که دودش داره تو چش خودم میره 

خلاصه اینکه بد جوری کلافه شدم.مهدی رو نبردم پیش دبستانی حسش نبود.البته باهاش نشستم سی دی عمو پورنگ تماشا کردم.الانم مشغول بازی با لوگوهاشه.داره جاده درست میکنه بعد ماشیناشو از توی جادش رد میکنه.خیلی بدجنسم  من که به خاطر خودم امروز نبردمش کلاش چون زنگ بازیشون بود و پسرم میتونست کلی بارزی کنه .عوضش فردا میخوان ببرنش باغ وحش ....اولین مسافرت تو زندگیش فردا انجام میشه...بدون منو باباش.امشب باید خیلی زود بخوابیم تا فردا جا نمونه.دیروز یه مانتو خریدم ؛مدلش پانچه نمیدونم نگهش دارم یا نه؟!البته امرو نشون همسر گرامی میدم ببینم چی میگه.  

هنوز به مامانم زنگ نزدم ازشون خیلی دلخورم .چون هنوز قضیه خونه رو تموم نکردن و هی تیکه و طعنه میفرستن.کلافم کردن.زنگ نزدم ببینم اونا میزنن؟! انگار نه انگار که من دخترشونم.نه زنگی نه خبری ...هیچچی!منم فعلا بیخیالشون شدم.چون نمیخوام دوباره گذشته ها رو به روم بیارن و طلبکارانه ناراحتم کنن.

الانم مشغول تخته بازیم.فعلا برم ببینم چی میشه.اگه تونستم دوباره میام.   

  

                ای کاش میتونستم اینجا باشم 

                                          دلم برای خیلی چیزا تنگ شده

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا 5 آبان 1389 ساعت 11:38 http://pcsoftware.blogsky.com/

سلام وب خوبی داری
راستی به من سر بزن
تو وبم چیزای زیادی می تونی پیدا کنی
اگه از وبم خوشت امد لینکم کن

منتظر14 5 آبان 1389 ساعت 11:40 http://www.kheime.blogfa.com

سلام شیعه
چه جوابی داری؟
چرا امامت در نسل امام حسن(ع)ادامه نیافت؟
شبهه بیست ودوم وهابیون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد