اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

قهوه تلخ...کپی ممنوع!

چند روز پیش سریال اورجینال قهوه تلخ رو خریدم و کیف کردم از این کارگردانی و فیلمنامه نویسی..بازی بازیگراشم که بماند.به نظر من سریالش کاملا متفاوت  تر از اونچه که فکر میکردم بود.بیشترین چیزی که نظر و توجه منو راجع به این سریال جلب کرد خواهشهای مکرر و پی در پی مهران مدیری بود که میگفت از روی فیلم کپی نکنید و کپیشم نخرید. 

وقتی سه قسمت اول سریال رو دیدم بهش حق دادم که چرا اینقدر خواهش کرده بود که کپی نکنیم چون واقعا براش زحمت کشیده بودند. 

من که بیصبرانه منتظر سه قسمت بعدیشم...شما چطور؟؟؟؟!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر

درود
من کارشو همان روزه اول خریدم به دو نفر هم هدیه دادم
کار زیبایی بود
منتظر ادامشم

دوست عزیز سلام
از شما برای مشاهده جدید ترین مطالب جزیره سرگرمی دعوت به عمل می آوریم .
منتظر نظرات پرمهرتان هستیم

sepideh 5 مهر 1389 ساعت 13:33 http://lahzehayesepid.blogsky.com/


سلام الهام جوون


خوبی عزیزم؟!

آره منم 6 قسمت قهوه تلخ رو دیدم، بامزه بود ...

بخصوص تیتراژش که خیلی قشنگ خونده مهران مدیری..

اما انگار قسمت 5 و 6 همچین چنگی به دل نمی زد ...

امیدوارم هرچی بگذره باحالتر شه که فکر کنم با بازی مهران مدیری میشه ...

موفق باشی، خوشحال شدم که اومدی ...

منم موافقم.تیکه های باحالش خیلی کمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد