اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

عشق عجب نیروییه

خدایا این نیروی عشق چیه که نهاد ما موجوداتت قرار دادی؟ این چه نیروییه که وقتی در ضمیر ما رخنه میکنه دگرگون میشیم...خوب میشیم....مهربون میشیم...انگار میخوایم همه عالمو بغل کنیم و ببوسیم یا هر کاری از دستمون بر بیاد دوس داریم براشون انجام بدیم! 

این معجزه عشق چیه که ارادمون رو هم قوی میکنه؟!بهمون نیرو میده !امیدوارمون میکنه!ای خدای مهربون دلم میخواد همیشه عاشق بمونم...عاشق تو و هر چیزی که تو دوسش داری!ای خدا ...ای خدایی که عشق رو تو ضمیر نا خودآگاه من قرار دادی میخوام عاشق بمونم حتی اگه روزی نباشم... 

فیلم کارتونی پرنسس و غورباغه رو حتما ببینید......................

نظرات 2 + ارسال نظر
مهراب 2 مهر 1389 ساعت 02:59 http://mehrab.blogsky.com

سلام دوست من خوبی کم پیداشدی به ما هم سر بزن

شاد شاد باشی

مینو 2 بهمن 1389 ساعت 11:10

سلام خانوم ،وبلاگ خیلی گرمی داری.خیلی خوشم اومد یه سوال دارم این خانم فرخنده سلیمانی که معلم نقاشی شما بوده ،اهل همدانه ،کدوم دبیرستان ،دلم خیلی براش تنگه البته اگه خودش باشه ؟اصلا شما همدانی؟

بله .یه زمانی اونجا بودم.دبیر دبیرستان نبود.دبیر نقاشی هنرستان تهذیب همدان بودند. تو چی ؟همدانی ؟ میشه سمتو بهم بگی؟ و مشخصات ایشون رو هم بدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد