اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

دلم میخواد

نمیدونم چیکار کنم.الهه زنگ زد بهم و گفت اون آرایشگره که تو شهرک محلاتیه از کارش خوشش اومده و گفته یه آلبوم عروس درست کنه.الهه میگفت وقتی کار ناخن و آرایش صورت تو رو نشونش دادم خیلی خیلی خوشش اومده بوده و گفته بوده به خواهرت بیشتر از تو میدم .کارش حرف نداره. 

ولی همسرگرامی هی سنگ میندازه جلوی پام .نمیذاره برم.هی بهونه میاره که تو احترام منو نداری و از این حرفها.نمیدونم یکی نیست به این آقا بگه خیلیم دلت بخواد خانومت بره سر کار.اون داره به تو لطف میکنه و کمک خرجی واسه توئه.عجبا.کارم میخوای بکنی واسه زندگیت باید التماس کنی. 

البته بگما من خودم دوست دارم برم کار کنم و از خونه باشم.فعالیت اجباری رو دوست دارم.چون ولم کنی از صب تا شب دلم میخواد بشینم پای این پی سی و ورق بازی کنم و وبلاگ گردی و نت گردی کنم. 

خیلی بده میدونم.تو خونه خیلی حوصلم سر میره.روزها تکرارین خــــــــــــــــــیلی.همشم که نمیشه با پسر کوچولو باشم یا شام و ناهار درست کنم.منم یه آدمم.تا اونجایی که یاد دارم هنوز نتونستم اون کاری رو که خودم از ته دل دوست دارم انجام بدم.دلم میخواد برم سر کار...از خونه نشینی خسته شدم.

نظرات 2 + ارسال نظر
خانوم خرمگس 10 اردیبهشت 1389 ساعت 17:39

سلامم
سعی کن راضیش کنی من نمی دونم چرا مردا با کار کردن خانوما مشکل دارن عجبااااااااااااااا
راس میگی من با اینکه دارم میرم دانشگاه و سرگرم کارام و درسامم بازم حس یکنواختی دارم همه چی یه جوریه !

منم خسته شدم.

VpnServ 10 اردیبهشت 1389 ساعت 21:42 http://www.1.vpnserv.us

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد