اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

تنهایی

روزهایم تیره...هوایم سرد...دلم ناخوش... 

احساسم در لجنزار بی تفاوتیها در حال دست و پا زدن...  

تنم بی نبض ...گلویم خشک...چشمهایم خونبار....  

مسیرم تاریک...درون جنگی پر از حیوان وحشی... گرگ و عقرب ...سوسمار...  

دستهایم خالی...جوانیم گم!عشقم بی فرجام...روانم داغون...  

زنانگیم افسوس میان ناملایمات روزگار لگد مال..  

فریادم خفه و شریانم بسته...  

تنم تبدار..پاهایم سرد...لبانم کبود... 

از آدمیان دلگیرم...از آدمیت فراری...   

تا به کی تحمل کردن!  

صبر کردن...دلخوش کردن به وعده  های سر خرمن!   

از مترسک ترسیدن...حتی کلاغ بودن...  

جان کندن در انتظار روزی روشن. 

 

تیک تاک تیک تاک .....تنهایی..  

روزهای اول آشنایی..  

تیک تاک تیک تاک بهتر میشه دوتایی!!!...  

یک سال ..دوسال...سه سال... ده سال.................تو کجایی؟؟؟  

 

یک سال..دوسال...سه سال... ده سال....  

                            تیک تاک...تیک تاک.......روزهای تنهایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی !    

         

دختر پاییز  4/2/89

نظرات 12 + ارسال نظر

با ثبت لینک وبلاگتان در لینک باکس ما بازدید وبلاگ خود را دو برابر کنید!!!
لینک شما بصورت خودکار و بدون نیاز به تایید مدیر نمایش داده میشود!
با هر بار نمایش لینک باکس توسط وبلاگ شما، لینک شما به اول لیست لینکها انتقال پیدا میکند. مثلا اگر شما در روز 1000 بازدید کننده داشته باشید، لینک شما 1000 بار به اول لیست انتقال پیدا میکند!
عدالت در این سیستم رعایت شده و حق به حق دار میرسد.
سیستم ما کاملا هوشمند بوده و بعد از مدتی بازدید کنندگان وبلاگ شما را تا حد چشم گیری افزایش میدهد!!!
سایت:
سنتر باکس: www.CenterBox.ir

رضا 6 اردیبهشت 1389 ساعت 17:49 http://baleshovgh.blogsky.com

سلام
ممنون که قابل دونستید و سر زدید من در مورد اندیشه های کریشنامورتی و مارتین بوبر تا حدی کار کرده ام. با من راحت باشید و دوست دارید حرفاتونو بگید بالاخره من الان ۳۳ سالمه و تجربه زندگی مشترک هم دارم.راستی چرا همه تو رابطه راحت نیستند ؟

sepideh 6 اردیبهشت 1389 ساعت 22:36 http://lahzehayesepid.blogsky.com/


آره حست رو خوب می‌فهمم، منم خیلی از مواقع اینطور میشم....

جذابیت زندگی به همین تلخ کامی‌ها و شیرین‌کامی‌هاست!

امیدوارم زندگی‌ات همیشه به کامت ملس باشه که جذابیتش رو برات از دست نده!

زندگی نه تلخش خیلی خوبه و نه خیلی شیرینش!

باید طعمش متعادل باشه ...

شاد باشی و زندگی بر وفق مرادت ...

محمد 7 اردیبهشت 1389 ساعت 14:55 http://pahnabi.blogsky.com/

سلام دختر پاییز.خیلی خوشحالم کردی که بهم سر زدی.راستی قالب جدید وبت و نوع انتخاب عکسات بسیار زیباست.موفق باشی

زویا 7 اردیبهشت 1389 ساعت 15:01 http://zoya31.blogfa.com

تنهایی آدمها به اندازه اقیانوسه اما با یک لیوان محبت پر میشه . امیدوارم اقیانوس دلت همه لبریز از محبت باشه گل دختر

ندای قران 7 اردیبهشت 1389 ساعت 16:31 http://www.tahrui.blogsky.com

-: آیا درست است که اسلام به زن ستم میکند و حقوقش را پایمال مینماید.
--------------------------------------------------------------------------------
۲ایا زن همیشه دنبالهرو وتحت نظارت مرد است .
--------------------------------------------------------------------------------
۳چراسهم زن در میراث کمتراز سهم مرد است .
--------------------------------------------------------------------------------
۴ چرا قدر ومنزلت زن در شهادت کاهش مییابد .

چه میدونم والا.من که خودمو قاطی این مقوله ها نمیکنم.

همسایه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 20:16 http://minoom.blogsky.com

سلام
من هم خیلی خوب نیستم مینویسم گه گاه
همه آدم ها ظرفیتی دارن و من هیچ وقت به گیج ظرفیتم نگاه نکردم .
چشم حواسم هست راستی من باز خواستم برم خواستگاری همه چیز و مرتب کردم بابا کت شلوار و مامان آرایشگاه و گل سفارش دادم اما خواهرش که با من بده همه چیز و خراب کرد و مامان مینوم رفت بیمارستان و من هنوز به ظرفیتم نگاه نکردم.
پیش ما بیا سفر همیشه ادامه داره

سلااااااااااام
ای بابا اینجا که واقعا زمان مرده تو رو خدا تا اینفدر منفی نباش من نمیدونم از روی اتفاق های زندگیت می نویسی یا غم و اندوه و تاریکی رو دوست . در هر دو صورت اشتباه می کنی راه رفته من رو تو نرو
زندگی رو برای خودت اطرافیانت سیاه نکن
به امید روزی که زمان برات زنده باشه

گنجشک 8 اردیبهشت 1389 ساعت 09:00 http://shakavak-nmp.persianblog.ir/

سلام . حس تنهایی و انزجار رو توی تک تک کلمات می شد حس کرد .

زندگی بازی تلخی ست ... از دنیا بیزارم !!

:( حس من بود...

همسایه 8 اردیبهشت 1389 ساعت 18:15 http://minoom.blogsky.com

سلام
آره خدا رو شکر همه خوبن جز من
همه خوبن و ما مجبور به خوب بودن هنوز وقت نکردم به خودم برسم.
ممنون که سر می زنین نمیدونم اتفاق ها کی تموم میشن
هنوز ننوشتم اما پیش ما بیا.
محمد و مینو

حرفای نگفته 9 اردیبهشت 1389 ساعت 00:28 http://mahenoor.blogsky.com

سلام خوبی نبینم تو لک باشی .

ما در رویدادهای زندگی خود نقشی نداریم، اما در اینکه چگونه آنها را تعبیر کنیم، مؤثر هستیم. نیچه

واقعا جمله زیبایی بود....و تاثیر گذار...

ک.ب.ک 15 مهر 1389 ساعت 02:16 http://020202020.blogfa.com/

درود رفیق قدیمی و مهربانم
خیلی دلم برات تنگ شده بود
وبلاگم و فیلتر کرده بودند
اما حالا با وبلاگ جدید اومدم
بیا به دیدنم

کیوان بی کیهان

سلام کیوان عزیز.نمیدونی چقدر نگرانت بودم.خدا رو شکر که سالمی.پیش خودم فکر میکردم شاید نوشته هات کار دستت داده.الانم خواستم بیام تو وبت اما وبی به این اسم پیدا نکردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد