اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

رییس

یه نیم ساعت پیش اکی بهم زنگید و گفت که یکی از دوستای الی از کاشت ناخن هاش خوشش اومده و گفته که اونم میخواد ناخن بکاره.البته تو کرجه و گفته که ۲۵ نمیتونه بده چون نداره اونقدر.گفته با ۲۰ برام میکاره یا نه.به اکی گفتم که برام سخته که تا اونجا برم به خاطر یه نفر.از طرفیم دلم براش سوخت ..چون گفته بوده که نداره ۲۵ بده.اول قبول کردم.ولی بعدش اکی گفت ارزش کارتو به خاطر ۵ تومن پایین نیار.تو همینجوریشم داری ارزون میگیری...طرف اگه خوشش بیاد جور کردن ۵ تو من که براش کاری نداره .اکی به الی(یعنی دوستم)گفته بوده که برای الی(یعنی من) صرف نداره به خاطر یه نفر تا کرج بیاد.گفته بوده ۲ نفر بشین الهام میاد اونجا.خلاصه که کلی واسم کلاس گذاشته بوده. 

شیما هم یکی دوتا از دوستاش و میخواد بیاره.خودشم میخواد ناخن بذاره.


 

امروز روز خوبی نبود.خیلی کسل بودم.دیروز دعوای بدی با همسر کردم.من برادرشو مصبب تمام مشکلاتمون میدونم.از دستش خیلی ناراحتم.بهم گفت که نه حق کار کردن دارم و نه حق بیرون رفتن.دیروز موقعیت خوبی رو از دست دادم.حیف:(  

گفتم اوکی.من میشینم تو خونه و تو هم وظیفته نیازهای منو تامین کنی.والا...به خودم گفتم حقته.وقتی تو اینقدر قانع بازی  در میاری اونم سو. استفاده میکنه.بهش گفتم باید هر چی که من احیاج دارم فراهم کنی تا من به خاطر نیازها نرم دنبال کار.میشینم تو خونه از خدا خواسته یا میرم دنبال گردش و تفریح و کلاسهای ورزشی.خیلی ناراحتم. 

به جای اینکه قدرمو بدونه ازم هی طلبکاره....


 

ده دقیقه پیش اومد و گفت منو بخشیده و اجازه میده من برم سر کار(دوباره)...خندم گرفت...چون نمیدونه اگه من بخوام کاری رو انجام بدم فلک هم نمیتونه جلومو بگیره.اگه به حرفش گوش دادم به خاطر این بود که میخواستم بهش ثابت کنم که هنوز برام مهمه و به عنوان یه مرد محور مهمی تو این زندگی داره!دلم میخواد پسر کوچولو هم اینو درک کنه که باباش اصلیترین مهره زندگیمونه.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 12 اسفند 1388 ساعت 00:31 http://www.oxinads.com/?a=25420

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی
http://www.oxinads.com/?a=25420
.....................................................................................................................................................
اگر سایت در هنگام ثبت نام آدرس سایت خواست می تونید از روش زیر آدرس وبلاگتون رو به سایت تبدیل کنید.
برای ساختن دامنه تحت نام TK. (مانند: www.veysar.tk) به ادامه متن مراجعه کنید...
اول از همه برید به سایت www.dot.tk وتو قسمتی که نوشته register a new domain اسم مورد نظر رو بنویسید و رو OK کلیک کنید
اگه این اسم ثبت نشده باشه شما میرین تو صفحه بعد ( قسمت دوم ) در این صفحه در کادر Your current web address آدرس کامل سایت یا وبلاگتون رو مینویسید . مثلا http://test.anzaliblog.com یا http://www.free-host.com/test/index.htm
بعد از این کار در قسمت Website description توضیح کاملی از سایت خودتون رو بنویسید
از قسمت Please select the category that fits your website نوع وبلاگ رو هم مشخص کنید. مثلا Music
بعد از آن باید زبان رو انتخاب کنید که بهتره بهش دست نزنید!
در مرحله سوم شما باید کلمات کلیدی سایت خود را در جاهایی که مشخص شده وارد کنید. سایتی که مثلا در باره موسیقی و آموزش گیتار و . . . هست باید این کلمات رو به انگلیسی و فارسی وارد کنه تا گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر بتونن سایت رو پیدا کنن
بعد از این کار از قسمت A closer look at your website یه چند تاگزینه رو که دوست داشتین انتخاب کنین
بعد از این کار از قسمت Word verification عین کلمه ای رو که پایینش بصورت بزرگ نوشته رو تایپ میکنید
قسمت Ambassador Coupon Number رو ول کنید و برید به سراغ مرحله بعدی ( با کلیک بر روی گزینه Continue )
مرحله آخر هم برا وارد کردن اطلاعات خودمونه. آدرس و کد پستی و شمار تلفن و ... که حتما لازم نیست درست باشه .چیزی که مهمه و باید درست باشه یه Email معتبر و تعیین پاسورد برای دامین هست. طبق معمول پاسورد رو هم باید دو بار بنویسید. برای وارد شدن به قسمت تنظیمات دامین باید در صفحه اول رو گزینه MYtk کلیک کنید. بعد از اون آدرس ایمیلی رو که در مرحله آخر وارد کرده بودید به همراه پاسوردی که داده بودید رو وارد میکنید و وارد کنترل پنل دامین Tk خود میشید. همه چیز تموم شد. شما صاحب یک دامین TK رایگان هستید.

آسیه 12 اسفند 1388 ساعت 22:07

سلام
من که مجردم ولی دوستای متاهلی دارم که اونام همین حسو دارن بس که هیچی نگفتنو قناعت کردن شورشون ازشون طلبکار شده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد