اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

سلام سلام! 

خوبید همگی ایشالا؟ منم بدک نیستم با دعاهای شما دوستای گلم.ممنونم از اینکه اینقدر بهم لطف داشتید.باید بگم برام مثل یه معجزه بود که دوباره تونستم راه رفتن روی دوتا پام رو تجربه کنم.خدا رو شکر.دلم برای همتون یه ذره شده.خیلی خیلی سرم شلوغه.به طور جدی دارم کلاسهای آرایشگری رو ادامه میدم.کارم خوب شده.میخوام کلاسهای کاشت ناخن و گریم عروس تخصصی رو هم برم تا ایشالا با دست پر بتونم برای خودم سالن بزنم.البته مشتری هم دارم از الان برای ابرو و آرایش صورت.ما اینیم دیگه.واقعا وقت کم میارم.یه عالمه حرف دارم واسه گفتن ولی الان یه جورایی خسته هستم و دارم تخته نرد بازی میکنم بعد از یک ماه دوری از نت.میام دوباره و به وب همتون سر میزنم.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام
شکر که بهترید و دلمشغولی دارید و در کارتان مصمم و موفقید٬ شکر

ty

MILAD 25 بهمن 1388 ساعت 13:07 http://MILADFARHADI.BLOGSKY.COM

موش کور
یک روز یک خانومی با شوهرش دعواش میشه بهش میگه الاهی موش کور بخورت میگه حالا چرا موش کور؟؟ میگه اخه بدبخت نمیبینه داره چه اشغالی رو میخوره


سخنرانی
یه روز یه نامزد انتخاباتی داشت سخنرانی می کرد... می گفت: ما در دولت جدید با سوسیالیسم، کمونیسم، فاشیسم و ... مبارزه خواهیم کرد! یه پیرمرده پا میشه میگه: بابا پس تکلیف رماتیسم چی میشه؟!!!


امید و آرزو
دخترا با 1000 امیدو آرزو با یه1 پسر دوست میشن! اما پسرا با 1 آرزو با 1000تا دختر!!!


تلفات جاده ای
یکی از مسئولین: سال 87 در تلفات جاده‌ای 10 درصد کاهش وجود داشته است و تا سال 89 این تلفات به صفر می‌رسد و انشاءالله تا سال 90 در جاده‌ها زاد و ولد خواهیم داشت!


شرکت گاز ایران
ایرانی عزیز با مصرف هم زمان دوغ، باقالی، تُرُب، سیر، لوبیا و نُخُد در تولید گاز به شرکت گاز ایران کمک کنید... روابط عمومی شرکت گاز ایران!


پیچ جاده
پیچ جاده ، آخر راه نیست مگر اینکه تو نپیچی!


اذون
به یارو میگن اذون بگو میگه همه چیز با یک نگاه شروع شد


ارثیه
اگه گفتب پس از مرگ مدیرعامل گوگل (البته بعد از صد و بیست سال!) به فرزندش چی می‌رسه؟ - گوگل ارث!


اعلامیه
شیطان اعلام کرد تا می توانید گناه کنید... سهمیه ی سوخت آتش جهنم تموم شده!!!



سلام دوست قدیمی
گفتم یه سری بهت بزنم و یکم بخندونمت چون خنداندن دیگران بهتین کاری هست که یک نفر میتونه انجام بده

اگه وقت کردی به ما هم یه سری بزن
بای

کلی خندیدم.دستت درد نکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد