اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

مسموم شدم

دیشب حالم خیلی بد بود.نمیدونم چش شده بود؟!چنان دلپیچه و حالت تهوعی داشتم که نگو و نپرس.با خودم گفتم بهتره برم زیر دوش آب گرم شاید بهتر شم.با اینکه مست خواب بودم ولی این کار رو کردم.زیر دوش هر از گاهی خوابم میبرد ولی حالم بهتر نمیشد.به احتمال زیاد مسمومیت بود ولی از چی؟ نمیدونم.یه دوساعتی همینجوری زیر دوش بودم.احساس بدی داشتم.هم تهوع و  هم ... بیخیال. 

کم کم حالم داشت بهتر میشد البته یه کمی که همسر گرامی رو صدا زدم.بنده خدا نمیدونست حالم بده .بهش گفتم نمیتونم از جام تکون بخورم.حوله گرم کرد و تنم کرد.کمکم کرد تاپاشم. 

بعدشم  جامو انداخت کنار بخاری.حال خوبی نداشتم.با نوازش هاش لحظه به لحظه احساس آرامش بیشتری میکردم.از اینکه کنارم بود خیلی خوشحال بودم.داشت خوابم میبرد ولی دل درد لعنتی نمیذاشت.موهام خیس بود اول با دستهاش موهامو خشک کرد با حوله ولی بعد سشوار آورد مو موهامو کاملا خشک کرد منم مثل یه جنازه کنار بخاری دراز کشیده بودم.به سختی حرف میزدم.ولی خدا رو شکر بهتر شدم.بعد هم پاشدیم رفتیم تو اتاق خواب و یه خواب عمیق....چقدر چسبید بهم

صبح خیلی بدم کوفته بود.هنوز هم اون حالت تو وجودم بود کمی تهوع...به زور ناهار خوردم.لوبیا پلو.مهدی نخورد البته.نمیدونم چرا اینقدر دوست داره هی گوشت بخوره.باید از سرش بندازم.به کارهای خونه رسیدگی کردم و لباسها رو شستم.صبح اکی گفت که خانوم جعفری(مربیم) زنگ زده بوده خونه.گفته بوده مشتری اومده الهام میتونه بیاد؟خوب با اینکه امروز تعطیل بوده ولی اون بنده خدا آموزشگاه رو باز میکنه.خلاصه اینکه اکی توضیح داده بوده که من حالم بد شده بود دیشب و..... اگه حالم خوب بود بعد از ناهار حتما میرفتم.اما کارهای خونه مهمتر بودند.یه کم استراحت باید میکردم. 

الانم با اکی کلی سر پیدا کردن قالب مناسب برای وبلاگ خصوصیش تو نت گشتیم.برم دیگه کلی کار دارم.نمیدونم واسه شام چی بذارم..خیلی بیحالم.

نظرات 2 + ارسال نظر

خدا بد نده. حالا که خوبه تو یه شب اینجور شدی من 24 ساعت شلانه روز اینجورم عادت کردم.رفتم دکتر گفت از افسردگی و استرس و اضطرابه و تو کلا حالت از دنیا بهم می خوره!!!

ای بابا!خیلی بده .من که طاقت این حالتو ندارم.

لینک شدی لینکم یادت نره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد