اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

همه چی آرومه!

 همه چی آرومه من چقدر خوشحالم 

خیلی خسته شدم.امروز برای اولین بار تمرین اصلاح و ابرو رو روی صورت دوتا مشتری انجام دادم.کارم قابل قبول بود.مربیمون از ابروم خیلی تعریف کرد و گفت بند رو هم خیلی بهتر یاد گرفتم.امروز مهدی رو هم با خودم برده بودم.بچم خیلی خسته شده بود.الانم خوابه.تا ساعت ۵ تو آموزشگاه بودم.آخر وقت خانوم همسایمون اومد برای مدل ابرو و اصلاح.جمعه عروسی داشتند.اگه تهران بودند خودم کارهاشون رو انجام میدادم.حیف که شهرستان باید میرفتند. دیگه این آخریا سر ابروش به غلط کردن افتاده بودم.کمرم خشک شده بود.چشامم قیلی ویلی میرفت.با اون نور کم شاهکار کردم ابرهاشو عین هم در آوردم.خلاصه که امروزم به خوبی سپری کردم.به امید روزی که بتونم خودم یه سالن کوچولوی شیک بزنم. 

 

اگه دوست داشتید این آهنگ رو هم دانلود کنید .حمید طالبزاده خوندتش.ریتمش قشنگه.حس خوبی داره.تقدیمش میکنم به تویی که الان اینجایی.  

 

                                          همه چی آرومه  

  


 امروز ۲۰۰۰ تومن برای اصلاح و ابرو از همسایمون گرفتم.البته من نمیخواستم بگیرم.خودش به زور داد .اول ۳۰۰۰تومن داد ولی من ۱۰۰۰ تومنش رو پس دادم.درسته پول کمی بود ولی حس خیلی خوبی دارم.

نظرات 6 + ارسال نظر
حسن 4 آذر 1388 ساعت 20:24 http://last-shop.mihanblog.com/

سلام
وبلاگ قشنگی ایجاد کردی
خوشم اومد مخصوصا از این عکس سمت چپ وبلاگت
از وبلاگت خوشم امد مایل به تبادل لینکم دوست داشتی منوبا نام خرید اینرنتی لینک کن وبهم خبر بده تا لینکت کنم
http://last-shop.mihanblog.com/

ممنونم از حسن نظرت.

زویا 5 آذر 1388 ساعت 00:09 http://zoya31.blogfa.com

چه خوب که همه چیز آرومه و تو هم خوشحالی

شادی همیشگیت آرزوی منه [بوسه]

مرسی عزیزم.

سیب سرخ 5 آذر 1388 ساعت 07:59

خوشبحالت،حدود یک ماه میشه که از این روزای خوش آروم تو زندگیم نیومده،نسبت به دنیا خیلی بدبین شدم این که هر لحظه می تونه یه اتفاق بد بیافته،این که هیچ ضمانتی نیست که تو یا من تو یک ساعت آینده چه اتفاق بدی برامون می افته،اونوقتم پیش هیچ کس نمی تونیم شکایت کنیم،جبر مطلق،هیچی دست خودمون نیست چرا فقط اختیارمون اینه که شام کتلت بخوریم یا املت!!.زندگی خیلی زجرآوره.بعضی موقع ها گریم می گیره.انگار تو یه قفس گیر کردم.این دنیا دیگه منو بر نمی تابه.به این فک می کنم که اگه به خدا باشه خیلی زیبا می شه ولی شک دارم.تو ایمان داری؟اگه داری از کجا به یقین رسیدی؟ولی من کودکان سرطانی و...و... اجازه نمی دی یقین پیدا کنم.اگه خدای مهربانی هست،پس چرا کودک سرطانی و یا بیمار سرطانی هست؟به نظرت این یه تناقض نیست،چطور می تونم حلش کنم؟اصلا حل شدنی هشت؟

آره.حل شدنیه دوست من.(البته باز هم ما مخلوقات خیلی چیزها رو نمیدونیم)..منم به بی باوری تو رسیده بودم.ولی با مطالعات زیادی که کردم به این نتیجه رسیدم که ما آدما نه تنها یک بار بلکه هزاران بار به دنیا میاییم و همه چیز رو تجربه میکنیم تا روحمون آگاهی پیدا کنه تا بتونه جزیی از وجود خدا بشه.خداوند مهربونه.ولی بهمون گفته چه کارهایی خوبه و چه کاهایی بده.عواقبشم گفته.اگه عمل کنی نتیجه خوب میبینی و اگر عمل نکنی باید اونقدر اون حالت رو تجربه کنی تا روحت یاد بگیره و وارد مرحله بالاتر شی.مثل کودکی که از مهد شروع میکنه تا به مدارک بالاتر برسه.البته من به بعضی از این احادیث دستکاری شده کاری ندارما.یه به نظر من حتی بعضی از آیات قران خودمون هم تحریف شده.حالا باز قرآن بهتره.بخونش و بعد به رسول باطنیت رجوع کن که همون عقلته.بعد با اون ببین کدومش با عقلت جور در میاد.اگه تو این دنیا کسی رو میبینی که سرطان داره بدون کارمای زندگی قبلش رو داره میده.کارما یعنی پاداش یا جزا.اگه خوب زندگی کنی در زندگی بعدیت یک لول یا ممکنه چند لول بالاتر بری و اگه بد باید جزا یا کارماش رو بدی.هیچ در رویی نداره.به اینم فکر نکن که یک سال بری گناه کنی بعد ماه رمضون و محرم گریه کنی تا بخشیده بشی.نه قانون طبیعت با هیچ کسی شوخی نداره.البته رحم و بخشندگی خداوند بی انتهاست ولی این دلیل نمیشه پر رو پر رو هر کاری بخوایم بکنیم بعد بگیم خدا میبخشه.دوست من تو مدتیه دچار یه نوسان شدی.داری به همه چیز شک میکنی و حتی ممکنه به وجود معبودت شک کنی.این طبیعیه.این یعنی تو میخوای وارد مرحله یقین بشی.اگه به خوندن کتاب علاقه داری بهت چند تاشو معرفی میکنم.
دوست من اگه مشکلی تو زندگیمون رخ میده به خاطر بد بودن خدا نیست.به خاطر کارماهای زندگی گذشتمونه.روح تو (توی نوعی) باید درک کنه دروغ بده.باید بفهمه که کشتن وحشتنتکه.باید بد بودن خیانت رو درک کنه و...و...و....
دیدی دور و بر خودت آدمایی رو که راحت خیانت میکنن و یا دزدی و یا .....بد بودن و یا به صطلاح خودمون گناه بودنش رو یا درک نمیکنن و یا توجیح میکنن.چون اینها هنوز روحشون به اون درک بالا نرسیده و باید اینقدر کارمای این بدی هایی رو که میکنن بدن تا بفهمن بده.و بر عکی بعضی ها حتی یه نخود حروم نمیتونن بخورن.و .....
اینم به خاطر آگاهی روحشونه.روح ما ممکنه خیلی سالها عمر کنه.شاید روح تو الان ۲۰۰۰ سالش باشه یا من ۱۰۰ سالم باشه.میبینی بعضی آدمای ۴۰ ساله درکشون کمتر از یه جوون ۲۰ سالست.یا یه کودک ۸ ساله جراحی میکنه یا اون یکی تو دانشگاه درس مسده؟ اینها همه بر میگرده به روح انسان...حتی ممکنه که تو خواب بعضی از زندگی های قبلیت رو ببینی و کارمای بدی رو که داری تو خوابهایی که میبینی پس بدی.اگه از ماهانتا (استاد اک) بخوای کمکت میکنه.
تا حالا شده تو خواب ببینی شخص یا موجود دیگه ای هستی؟ گیاه...حیوان...زن...خارجی...چون ما همه اینها رو تجربه کردیم و یا خواهیم کرد.زن بودن رو ...مرد بودن رو....فقیر بودن رو...بهشت و جهنم همینجاست.توی همین دنیاست.دقت کن.خودت میبینی.
ببخشید سرت رو درد آوردم.دوست خوبم تو فقط درست زندگی کن و بدون هر اتفاقی که برات میافته کارماییه که داری مستهلک میشه و تو رو پاک میکنه.البته بگما خیلیهاش دست خودته.البته میدونم درست زندگی میکنی و خوبی ...خوبتر باش.بدون هر اتفاق خوب یا بد پاداش یا جزای کارهاییه که تو همین زندگیت و یا زندگیهای قبلیت انجام دادی....
من که با این اعتقاد به آرامش رسیدم.به مهربونی خدا و یگانگیش بیشتر ایمان آوردم.به امید اینکه بتونم تو زندگی بعدیم بهتر و اونجوری که ایده آلمه زندگی کنم تا در نهایت به معبودم برسم.آمــــــــــــــــین!

سیب سرخ 5 آذر 1388 ساعت 12:01

این تئوری که سرطان و.. مال گناهان گذشتمونه خیلی قدیمی و به نظرم جاهلانه است چون مطمئنا تو 100 ساله آینده راه درمان اینا پیدا می شن و دیگه کسی به خاطر اینا نمی میره. واین که ما چندین بار دوباره زنده می شیم چطور ثابت می شه؟باورش سخته.ببین ما مث حیوونا می آیم و بعد مدتی نیست می شیم.تو 100 ساله پیش کجا بودی؟خوب فک کن میبینی که کاملا نیست بودی پس بعد مرگم درست می شیم مث قبل تولدمون یعنی نیستی و نابودی ما که یه بار نیستی رو تجربه کردیم.باور روح سخته چون عملا نمی شه ثابت کرد و نمی بینیمش.اگه بخوایم بریم تو توهم می شه خیلی تئوری ها بدیم و خیلی کارا کنیم.قبول داری؟

نه.باور روح سخت نیست.مثال من سرطانی ها بودند.تو میگی با پیشرفت علم دیگه سرطانی وجود نخواهد داشت.قبول.تو تضمین میکنی که کسی تو آپارتمانش نسوزه و یا کودکی ناقص الخلقه بوجود نیاد.هر کسی کارمای خودشو میده.من روح رو قبول دارم چون اگه نباشه جسم من بیتحرکه.تو با ذهنت میتونی فرسنگها از جسمت دور شی .حس عشق...نفرت...خوشی...دوست داشتن.اینها از روح تو سرچشمه میگیرند.توهم هم نیست دوست خوبم.انسانهایی هستند که میتونن همزمان در یک آن دو جا باشند.۱۰۰ سال پیش شاید من در قالب یه شخص دیکه و یا موجود دیگه بوده باشم.و بعد از مرگم نیست نمیشم.اونقدر میام و میرم تا به کمال برسم و برم و جزیی از خداوند بشم.قضیه توهم فرق میکنه.البته بگما...به هر چی که فکر کنی ذهنت اونو میسازه.حتما شنیدی؟پس بدون خود توهم هم ممکنه ساخته شه.البته این بحث توهم جای خودشو داره.اگه دوست داشتی کتاب سفر روح از مایکل نیوتن رو بخون.اما کامل.اگه خواستی چند تا کتاب دیگه هم بهت مرفی میکنم تا خودت بخونی و به یقین برسی عزیزم.خوشحالم که باز اینجا اومدی.یه شعر کوچولو تو انعکاس آب گذاشتم.برو بخون نظرتو برام بذار.از خودمه.

سیب سرخ 5 آذر 1388 ساعت 13:34

تو می گی 100 سال پیش شاید،با شاید هیچ چیز ثابت نمی شه،چیزی که ثابت شدنیه اینه که تو 100 سال پیش هیچی یادت نمی آد اگه ما بنا رو رو شاید و اما و اگر بذاریم پس می تونیم خیلی چیزا فک کنیم و این به نظرم درست نیست بهتره که واقعیت رو قبول کنیم که 100 سال پیش ما نبودیم،نه شاید...
ولی قضیه روح رو نمی شه به کلی رد کرد من این حرفتو قبول دارم ولی نمی شه 100% بهش مطمئن شد.به نظرم خیلی چیزا تو دنیا هستن که نمی شه بهشون مطمئن شد یکیش همین روح.یعنی همش باید تو شک باشی هست یا نیست؟هست یا نیست؟ و... چو ن دلایل کافی برای رد یا قبولشون وجود نداره.

این خیلی تابلو هست به نظرم ما تنها یک بار به دنیا می ایم،فقط یک من یا تو پاشو تو دنیا می زاره اینجوری که تو می گی پس من،من نیست.یعنی ما یکی هستیم و خواهیم بود. تو چه دلیلی برای اثبات حرفت داری که می گی ما بارها به دنیا می ایم؟

سیب سرخ 6 آذر 1388 ساعت 09:01

همه چی آرومه...من چقد خوشحالم
به به عجب آهنگیه.دیشب دانلود کردم گذاشتیم من و زن داداشم و داداشم کلی حالی کردیم،تو راه برگشتن ازش پرسیدم چطور بود گفت:عالی و واقعا عالی بود.از پیشنهادت ممنون.

چه خوب.خوشحالم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد