اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

مدت زیادی میشه اینجا نیومدم نه؟ دلم بد جوری برای اینجا تنگیده بود.مهمترین اتفاقی که تو این مدته افتاد نامزد کردن اکی خواهر شوهرم بود.ازاین بابت خیلی خوشحال بودم.البته دهن بنده وحشتناک سرویس شد ا.کلی خرید کردم.سر بعضی از مسایل مربوط به خونه با همسر گرامی بحثمون شد.خلاصه اینکه بساطی بود.خدا رو شکر همه چیز به خیر و خوشی گذشت.نه حرف اضافه وزن زده شد و نه حرفی از فاصله سنی.خانواده آقای داماد آدمهای خوبی به نظر میرسیدند.بازم شکر. برای اکی کلی چیز میز آورده بودند. 


در باره رابطمون با همسر صحبت کردم.اونشب کلی براش اس ام اس دادم.و همه چیز رو بهش گفتم.خیلی برام سخت بود ولی بهتر از این بود که نتونم تحمل کنم .....خودم میدونم چی میگم..از اون روز به بعد باهاش خیلی راحتتر شدم.انگار همه چیز بهتر شده.و از همه مهمتر روحیم.


النم همسر و مهدی رفتن ژیش محمد رضا تا مهدی باهاش بازی کنه..مدت زیادی بود که حس و حال نوشتن رو نداشتم.نمیدونستم چی باید بگم و از کجا شروع کنم.تو این مدته چند تا تاژیک تو فروم  پرشین تولز گذاشتم و با اون سرگرمم. 


دیگه اینکه کلی کار دارم تا بهش رسیدگی کنم.یکیش اینه که برم به دوستان گلم سر بزنم که مدتیه از وبلاگشون بی خبرم.ژس فعلا بای تا بعد.
نظرات 2 + ارسال نظر
حسن حساس 25 آبان 1388 ساعت 18:03 http://www.watersky.blogsky.com

اعتیاد به وبلاگ ماله همس :-)

یه دختر خوب 25 آبان 1388 ساعت 19:42 http://mylife99.blogfa.com

زیاد خودتو ناراحت نکن. کلن کلاس داره دیر آپ کنی!

:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد