اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اومدم

دوباره بعد از مدتها اومدم.این چند وقتی که نبودم خیلی کارا انجام دادم که یکی از مهمترینشون تغییر دکوراسیون منزل بود.خیلی وقت گیر بود.خلاصه اینکه این مدته سرم حسابی شلوغ بود.پنجشنبه عروسی نوه خالهام بود.جاتون خالی بد نبود.البته زیاد دوست نداشتم برم ولی به اصرار مامان و الهه رفتم.یه کمی هم با همسر گرامی این مدته بگو مگو داشتم البته در حد کم.خدا رو شکر از اون روز به بعد چیزی در باره یاهو بهم نگفت.خدا رو شکر! 

بعد از عروسی الهه اینا اومدن خونمون بابا و همسر گرامی و داداشام زودتر از ما رسیده بودند چون ما دنبال ماشین عروسی رفته بودیم.موقع برگشت به خونه دختر خاله ام هم باهامون اومد تا الهه اینا برسوننش کرج.یه سر اومدن بالا .با اینکه تغییر فاحشی تو دکور خونه داده بودم و مبلها رو عوض کرده بودم و ...و....و.....حتی یه مبارک باشه خشک و خالیم نگفت.الهه میگفت شاید حسودیش شده ولی به نظر من که اینطوری نیست.برای من این چیزا زیاد مهم نبود. 

خیلی دیر به عروسی رسیدیم اونم به خاطر آدرس غلطی بود که همسر گرامی بنده داده بودند. 

احساس خوبی دارم البته همین الان.تا حدود زیادی همه چیز رو به راهه.امروز زنگ زدم آموزشگاه آرایشگری .خوبختانه یکی نزدیک خونمون پیدا کردم .به احتمال زیاد جا برای بهونه همسرم نیست.چون راهش خیلی نزدیکه و میتونم راحتتر برم و بیام. چهار شنبه بعد از مدتها رفتم برای اصلاح و ابرو.خیلی عوض شدم ییهو.شاید یک سالی میشد که ابرو هامو بر نداشته بودم.البته ابرو هام همینجوریم انگار برداشته هست وقتیم پر میشه.آخیــــــــــــــــــــــــــــــــــش!

نظرات 8 + ارسال نظر

سلام
ایران مجازی نیازمند کمک شماست
بهترین بازی آنلاین در جهان
بازی جامعه مجازی
از شما دعوت میشود که به 7000 ایرانی فعال در بازی بپیوندید
هم اکنون 220000 نفر در جهان عضو این بازی هستند که در مقایسه با دیگر کشورها جمیعت ایران بسیار کم است
*این بازی مانند بازیهای آنلاین دیگر وقت گیر نیست وفقط روزی 5 دقیقه وقت شما را میگیرد*و با اینترنت dial up هم میتوان بازی کرد

لینک دعوتنامه :http://www.erepublik.com/en/referrer/Hr498

آموزش ثبت نام تصویری در بازی ایریابلیک
http://tablighir.pardisblog.com/post5.php

راهمای قدم به قدم تازه واردین http://erepublik.ir/forum/showthread.php?t=2777
راهنمای اولیه آموزش بازی http://erepublik.ir/forum/showthread.php?t=1127

اگر فکر میکنید می توانید یک کشور را اداره کنید
اگر فکر می کنید میتوانید ایران به قدرتی بزرگ در جهان تبدیل کنید
اگر فکر می کنید از لحاظ اقتصادی حرفه ای هستید
اگر روز نامه نگار قابلی هستید
اگر یک فرمانده ی نظامی هستید
اگر به فکر پیشرفت زبان انگلیسی خود هستید
اگر جاسوسی را دوست دارید
نزد ما بیایید ایران مجازی نیازمند یاری شماست

لینک دعوتنامه :http://www.erepublik.com/en/referrer/Hr498


بعد ازثبت نام ،لینک فعالسازی به ایمیل شما ارسال میشود
برای تایید اکانت در بازی کافی ست لینک را کپی کرده و در نوار آدرس مرورگر پیست کنید و کلمه mail را حذف کرده و اینتر رو بزنین. میبینید که اکانت شما تایید شد.
هر سوالی هم داشتید میتونید از دوستان فعال در تیم آموزشی بازی بپرسید.

خواهش میکنم هر چه زودتر عضو بازی شوید
چند روز دیگر آمریکا وکانادا به مناطق ایران مجازی حمله میکند
نیازمند کمک تک تک شما هموطنان هستیم.

sepideh 4 مهر 1388 ساعت 15:42 http://deltange-naseria.blogsky.com


مبارکههههههههه دوست جون!

دیدی گفتم، گر صبر کنی ز غوره آبغوره سازی؟!

اینم از آبغوره ات!

خوشحال شدم که روبراهی ....

خوش باشی دوست عزیزم ...

ممنونم سپیده جان

دریا 5 مهر 1388 ساعت 13:40 http://www.daryaa.blogsky.com


آرزویم این است:
نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد
نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز
و به اندازه هر روز تو عاشق باشی
عاشق آنکه تو را می خواهد
و به لبخند تو از خویش رها می گردد
و تو را دوست بدارد به همان اندازه که دلت می خواهد


سبز باشی

ممنونم عزیزم.

سلام
تولد مهدی کوچولو رو باز تبریک میگم. تولد شناسنامه ای منم ۲۹ شهریوره...

ممنونم.چه خوب!

امید 6 مهر 1388 ساعت 18:22 http://omidmoniri.blogfa.com

سلام مبارک و مبارک و مبارک . بخاطر همه چیز . رسیدن شما بخیر حتما دوباره از نوشته هایت استفاده میکنم. ممنون. مهدی کوچولو را ببوس . (عذر خواهی مجدد)

ممنونم.

امید 9 مهر 1388 ساعت 10:06 http://omidmoniri.blogfa.com

سلام مجدد ممنون میشم یه سری هم به وبلاگ من بزنی و از نظرات زیبای خودت ما را بی بهره نذاری . مهدی کوچولو را ببوس و همسر گرام را هم سلام برسونید. تشکر بی پایان.

وبلاگ نویس محترم
با سلام
به اطلاع میرساند سومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از تاریخ 88/7/8 الی 88/7/18 در مصلای امام خمینی از ساعت 10 صبح تا 20 برگزار می گردد.
لذا از شما دوست عزیز دعوت می شود از بخش های مختلف نمایشگاه به ویژه سالن پایگاههای اینترنتی و وبلاگ ها بازدید نمایید.
سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

هلیا 10 مهر 1388 ساعت 19:18

سلام الهام جون.خوبی؟
تو که اصلا وب من نمیومدی با اینکه تو همه ی پستات یه کامنت گذاشته بودم جالبه حتی جواب کامنت هارو هم نمیدادی
به هر حال الهه میدونه دانشگاه میرمو دیگه وقت نت اومدن ندارم وب بستم البته چیزی بزاری میخونم ولی دیگه چیزی نمینویسم
راستی وسطای شهریور تولد پسرتو تبریک گفتم و گفتم ممکنه خود ۲۹ شهریور یادم بره تبریک بگم ولی کامنتمو ندیدم تو پستات.
بهر حال خوشحال شدم از آشنایی باهات.
همیشه خوشبخت باشی.بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد