اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اکی در باره گریفین برام گفته بود و زیاد در بارش شنیده بودم.همسر گرامی هم دستی در کار فارکس داشت.در باره سودهای کلانی که این شرکت میده هم خبر داشتم.خلاصه اینکه چند روز پیش ۵۰۰ گذاشتم اونجا.حالا منتظرم اولین سودمو به جیب بزنم.خودمونیما تجارت خوبیه. 

الانم کلی خوابم میاد.موندم خونه رو چجوری بتمیزم. 

آهــــــــــــــــــــــــــــــــــای فرشته ها کجایین؟بدویین بیاین کمک من که بد جوری بهتون نیاز دارم.یکیتون بره تو توالت.یکیتون تو پذیرایی.یکیتون بره اتاق خواب .یکیتون تو آشپزخونه رو تمیز کنه......یکیتونم منو ماساژ بده.مرد باشه بهتره.فرشته مرد که گناه نداره داره؟

خوب شروع کنین دیگه معطل چی هستین.....بد جوری خوابم میاد.بای بای.اینم بگم هیشکی خونه نیست.همسر و فرزند در خانه همسر برادر هستند.من هم لمیده ام بر روی صندلی و دارم در حال چرتیدن مینویسم از اونورم تخته نرد بازی مینمایم.قاطی کردم میدونم هی فرشته ها شما سعی نکنین در برینا به کاراتون برسین. 

شما هم لطفا به ماساژتون برسین پیلیز.امری ندارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
همسایه 30 مرداد 1388 ساعت 22:23 http://minoom.blogsky.com

سلام
فضای قشنگی تدوین کردین
آرزوی سلامتی برای شما و خانواده
محمد و مینو

امید 31 مرداد 1388 ساعت 13:27 http://omidmoniri.blogfa.com

سلام خانم خانما حال شما چطوره ؟ پسر گلم چطوره ؟مراقب فارکس باشین. خیلی دقت کنید. موفق و موئد باشین

غزل خونه 1 شهریور 1388 ساعت 20:12 http://ghazalkhoone.persianblog.ir/

سلام
اول این که بابا بی خیال شین تو رو خدا این تجارت های مجازی رو که اکثرا کسی سودی ازشون ندیده...
دوم اینکه خیلی باحال بود این نوشتار همراه با چرت و خواب آلودگی. کلی خندیدیم با تمام خستگی مان. مرسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد