اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

زور گیری

ساعت ۱۰:۳۰ شب 

صدای بوق موبایل.... 

جانم؟ 

سلام عزیزم خوبی؟ 

سلام همسر گرامی*مرسی.قربانت.کجایی؟ 

دارم میرسم تجریش.تو کجایی؟ 

پسر کوچولو*رو برده بودم پارک.حالا داریم بر میگردیم خونه مامان اینا. 

صدای گریش میاد ...؟ چی شده؟ 

هیچی عزیزم بیشتر میخواست بمون پارک.....بازی کنه! 

بهش بگو بابا جون داره میاد پیشت..گریه نکن عزیز دلم. 

باشه آقا... 

خوب خانومم کاری نداری؟ 

نه عزیزم..راستی کی میایی؟ 

حدودا نیم ساعت دیگه میرسم اونجا. 

باشه عزیزم.مواظب خودت باش.خدافظ..  

خدافظ..  


 ساعت ۱۱:۴۰ شب 

 

صدای بوق موبایل 

 

جانم؟ 

سلام  *.* 

سلام اکی جان خوبی؟ 

قربونت .تو خوبی؟ 

مرسی جانم؟ 

همسر گرامی* بهت زنگ نزد؟ نگفت چی شده؟

نه!چطور؟!  

تماس قطع شد. نگران شدم.در حال دادن اس ام اس بودم که بپرسم چی شده که موبایل زنگ خورد. 

چی شده اکی؟ 

هیچی همسر گرامی وقتی داشته میومده اونجا چند نفر دورش میکنن و همه وسایلشو میبرن خودشم میبرن تو یه بیابون ولش میکنن. 

تماس باز قطع شد.مرده شور این ایرانسل رو ببرن اگه تونست یه خبر بده.نگران شدم.هول کردم.بیابون؟ما که تازه با هم صحبت کرده بودیم.وای خدای من چیکار کنم.مثل آدمای دیوونه داد زدم :علی پاشو بریم دنبال

بابا بگو چی شده..چرا هی قطع مکنی؟!(با حالت عصبی) 

گریم میگیره.اکی راست بگو همسر گرامی* چش شده؟ الان کجاست؟ 

نگران نباش  همین الا زنگ زد به علی و فقط تونست بگه که پسور عابر بانکشو عوض کنن.سرع هم قطع کرد.... 


نیم ساعت بعد 

 

سلام علی آقا چه خبر؟ 

سلام ...هیچی ....دارم سعی میکنم ببینم میتونم شماره کارتشو از بین ایمیلهاش پیدا کنم؟! 

نمیخواد دیگه زحمت بکشن بابام زنگ زد به بانک پارسیان و مشخصات همسر گرامی رو داد و گفت که قرار بوده از کارتش پول بردارن و اعلام سرقت کرده.اونها هم  سریع جلوش رو گرفتن و کسی دیگه نمیتونه ژول برداشت کنه. 

خوب خدا رو شکر .دستش درد نکنه. 

خواهش میکنم....کاری ندارید با من دیگه.زنگ زدم همینو بگم. 

ممونم .نه ..سلام برسونید. 

پس فعلا.. 

خدا حافظ.


 ساعت ۱۰:۳۰ خیابان تقریبا شلوغ بود و هوا تاریک .  

نیاوران.... نیاوران....  خسته نباشید.نیاوران میخوره مسیرتون؟  

بفرمایید. 

مسافری که عقب نشسته بود پیاده میشه و میگه من زودتر از شما پیاده میشم.سوار میشه و مسافری که پیاده شده حالا دوباره سوار میشه.بین دوتا مسافر میشینه.ساعت ۱۰:۳۰ رو نشون میده.خانمی روی صندلی جلو نشسته .ماشین راه میافته. 

مسیرها براش تقریبا نا آشنا میشن.رو به راننده میگه:چرا از این جا میرید؟ 

:اینجا مسیرش خلوت تره.زودتر میرسیم.  

نگران میشه و نگرانیش زمانی بیشتر میشه که میبینه خانوم جوانی که جلو نشسته داره سیگار روشن میکنه و به راننده چیزی میگه ..شک میکنه ..به همین خاطر خیلی خونسرد میگه شرمنده من همین بغل پیاده میشم. 

با این حرف دو مسافری که کنارش نشسته بودند هر کدوم دوتا چاقوی سلاخی از غلافش در میارن و میزان کنار شاهرگ بنده خدا.مونده بوده چیکار کنه . فکر میکنه الانه که بکشنش. 

:یالا هر چی پول داری بریز بیرون. 

پولهاشو از جیبهاش بیرون میاره و بهشون میده + کارت عابر بانک.. پاکت پیسی و مقدار زیادی پول چنج شده عراقی. 

سمت راستی زیاد دری وری بهش میگه.و حرفهایی که هیشکی تا به حال بهش نزده بود رو بارش میکنه.قرار شد ببرنش تو بیابونهای مینی سیتی و خدا میدونست چه بلایی میخواستن سرش بیارن که با غش و ضعف ساختگیش و اینکه قلبش درد گرفته  هول میکنن و تو یکی از کوچه های خلوت ولش میکنن.

بماند که پسورد عابر بانک  رو به زور چاقو ازش میگیرن و تا انتهای کوچه بن بست با چاقو میبرنش  تا ماشینه بره  و او نتونه شماره پلاکش رو ببینه. 

نظرات 2 + ارسال نظر
سینا 14 مرداد 1388 ساعت 19:26 http://ermes3.blogsky.com

سر خم می سلامت شکند اگر سبویی !
دنیا نگهدار می خواهم پیاده شم !!

غزل خونه 14 مرداد 1388 ساعت 23:19 http://ghazalkhoone.persianblog.ir/

وحشتناکه...
ولی خب البته اهمیتی نداره. امنیت مردم اصلا اهمیتی نداره٬ این امنیت نظامه که اهمیت داره و بابتش حکومت نظامی میشه و خیابونا پر از مامور میشه. وقتی میری پاسگاه و میگی که ازت زورگیری کردن یا میخواست بکشنت٬ میگن حالا یه فرم شکایت پر کن و برو خبرت میکتیم. ولی برو پاسگاه و بگو از برنامه ی یه تظاهرات و یا شورش خبر دارم ببین چجوری به تب و تاب می افتن...
متاسفم...

دقیقا...شوهر رفته بوده چهره نگاری گفته بودن جوهر پرینتر تموم شده.گفته بوده حداقل چهره نگاری کنین سیوش کنین بعد که جوهر پرینتر خرید از روش پرینت بگیرین.بیشرفا گفته بودن نمیشه.فکرشو بکن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد