اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

:(

دلم واسه اینجا و شما ها خیلی تنگ شده. دلم میخواد زود تر بیام پیشتون.اینه احساس قلبیم.

نظرات 6 + ارسال نظر

ببین من هر دو وبلاگت رو توی گوگل ریدرم دارم باز میگی چرا من رو از توی لیست دوستات برداشتی؟ دیوانه ام مگه؟!
و اینکه اگه واقعا دلت تنگ شده بنویس خب. این همه غم و غصه روی دل این مردم تل انبار شده و خوراک نوشتنه...
دیروز رفتم سر مزار ندا. دلم داشت از غصه میترکید. گلبرگای قرمزی که روی قبر بدون سنگ قبرش پرپر کرده بودن٬ دقیقا همرنگ خونی بود که روی صورتش جاری بود...
بنویس دیگه...

سلام
اینجا هم که بوی خستگی هایت می آید
انگار که زمان برگشته
آن موقع که زمان مرده بود دخترک پایش همه جا باز بود!
حتی در وبلاگ من!!!

...

محمد 28 تیر 1388 ساعت 14:07 http://www.novinestan.persianblog.ir

سلام کلک دوتا وبلاگ داشتی نمیگفتی؟

:دی

helloملکم خوب هستین؟ چرا رو زمین نشستین؟!
منم دلم برای مطالب و نظراتت تنگ شده بود و تنگ خواهد بود
اینقدر نگران و دل تنگ نباش به کارهات برست اونا مهم تراند! ولی خوب سعی کن مارو هم فراموش نکنی!
راستی این آقا حسام هم راست میگه ها!!!!!
چند وقته که هر جا میرم صحبت از خستگی و بی حوصلگی و این جور حرف هاست!!! حتی خیلی از دوستای وبلاگیم وبلاگاشونو بستن و رفتن....به همین سادگی!!!...حتی خیلی ها هم دیگه به من و دوستانشون سر نمیزنن!!!!
خدایااااااااااااااااااااا!!!!!!... چه دنیای بی رنگی شده!!!!... نجاتمون بده!!!!!!...

آمین...

مهراب 28 تیر 1388 ساعت 18:21 http://mehrab.blogsky.com

سلام

دل تنگی را باید بیرون ریخت بیا و دلتنگی هایت را به کاغذ ببخش

تا مهربانانه تو را دل داری دهند

موفق و شاد باشی

حتما میام.

o'barak 14 شهریور 1388 ساعت 02:15

man delam vase khodamam tang nemishe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد