اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

سلام

حدود ساعت ۱۰ شب پنجشنبه رسیدیم خونه مامان اینا.دیر رسیدیم به خاطر اینکه همسر گرامی موفق نشده بود ماشین برادرش رو بگیره.ما با آژانس رفتیم .بارندگی هم خیلی زیاد بود.تو این مواقع هست که آدم قدر ماشین خودشو میدونه.جاتون خالی چه فسنجونی خوردیم.مدتها بود فسنجون نخورده بودم.با مامان کلی حرف داشتیم که بزنیم. 

قرار بود انتخاب کنیم.ریس جمهورمون رو.داداشم نمیخواست رای بده .من هم نمیخواستم. ولی با مسایلی که پیش اومد و اون کل کلی که شد م.نده بودیم چیکار کنیم. داداشم میگفت بیا به احمدی نژاد رای بده.مامانم هم با داداشم هم عقیده بود.میگفتند این یارو خیلی شجاعه و دزد نیست.و...و...و! 

نمیدونستم چیکار کنم.ولی به شوخی میگفتم من به کروبی جونم رای میدم.البته بگما محسن رضایی هم خیلی قشنگ اون شب آخر احمدی نژاد رو کوبوند.خلاصه اینکه حدود ساعت ۸ شب رفتیم مدرسه خواهرم.از کجا تا کجا مردم صف کشیده بودند ..بماند.هر کی یه چیزی میگفت.همه با موسوی بودند.همه تبلیغ موسوی رو میکردند.البته من  قبلش تو نت کلی تحقیق در باره احمدی نژاد کرده بودم. ازش حرفهای چرت و ضد و نقیض هم شنیده بودم.  

رای دادن که تموم شد بارون سختی گرفته بود.از اینکه به احمدی نژاد رای نداده بودم احساس پشیمونی میکردم.ته ذهنم یکی میگفت اگه راست گفته باشه چی؟اگه واسش پاپوش درست کرده باشن چی؟اگه همه حرفاش از روی صداقت باشه چی؟ و هزار تا اگه و اگه دیگه. 

خودمو مشغول اطرافم کردم تا صدای وجدانم رو نشنوم.میخواستیم تا خونه رو پیاده بریم که بارون شدیدتر شد.ابته میخواستیم یه سری هم تا پارک نیاوران پیاده روی کنیم البته راه زیادی نبود.ولی متاسفانه یا خوشبختانه شدت بارون به قدری زیاد بود که مجبور شده به بابا زنگ بزنم تا بیاد دنبالمون.


 تو خونه همش حرف سر این بود که کی رییس جمهور میشه. همسر گرامی هم که رای نداده بود.(شناسنامشو جا گذاشته بود تو محل کارش).ولی از احمدی نژاد طرفداری میکرد و مثل بقیه از شجاعتش تعریف میکرد.رایمو داده بودم.پشیمونم نبودم چون تو این چهار سال خیلی بهم بد گذشته بود.من مشکل آزادی نداشتم و میدونستم موسوی هم نمیتونه اون آزادی که برداشتن حجابه رو به خانمها بده ولی بیشتر برای ارزونی و مسکن بهش رای دادم.همش تلویزونهای خارج رو از طریق ماهواره چک میکردیم. 

 BBCpersia ..VOA وتا ساعت چهار بیدار موندیم. به نظر میرسید احمدی نژاد رای آورده و این باعث تعجب من شده بود.


 یک شنبه رفتیم شوش مدتها بود که نرفته بودم.یه زودپز خریدم.البته بیعانه دادم و رفتم دور زدم چینیها رو قیمت کردم.کلی گشتیم و در آخر وقتی رفتم زودپز رو بگیرم صاحب مغازه گفت که تو انبار نداریم.بعدا میاریم.پیشنهاد کرد که یه مدل دیگشو بگیرم ولی چون این زودپزه اصل بود گفتم نه میرم و دوباره میام.قرار شد قبل از رفتن زنگ بزنم. کارت گارانتی غذاسازم رو هم اوکی کردم.ایشالا چیزیش نشده باشه.

در حال جاروبرقی کردن بودم که یه صدایی اومد و از پشت جارو برقیم دود بلند شد.حالا عصای دستم خراب شده.شایدم سوخته باشه.احتمالش زیاده.به لیست خریدم یه جارو برقی هم اضافه شد. 


از بیرون صدای الله اکبر به گوش میرسه.حس و حال خوبی ندارم.اکثر کانالهای ماهواره پارازیتیه و موبایلها آنتن نمیده..همسر گرامی قراره شام بگیره بیاره.گشنمه!


 

دوستون دارم

نظرات 8 + ارسال نظر
مینا 26 خرداد 1388 ساعت 23:07 http://www.2simcard.blogfa.com

امکان خرید از هزاران کالا در یک سایت !!
ارسال رایگان محصولات شما با پست سفارشی
دیدن عکس و مطالعه مشخصات هر محصول
امکان خرید در هر ساعت از شبانه روز
ارسال سفارش به هر نقطه ایران
رهگیری سفارش خود از طریق سایت
قیمت مناسب و ارزانتراز بازار

davudaneh 27 خرداد 1388 ساعت 11:53 http://www.powersetshop.com

سلام[گل]
از جدیدترین سریالها و فیلمهای روز دنیا دیدن نمایید:
بخشی از لیست سریالها و فیلمهای موجود
سریال سوپرانوس
سریال خون واقعی - True Blood
سریال دروغ بگو - Lie to Me
سریال نجواگر ارواح - GHOST WHISPERER
سریال جریکو - Jericho
سریال تیغ - BLADE THE SERIES
فیلم زاغه نشین میلیونر
رامبو 1و2و3و4 Rambo
فیلمی از نخستین حفاری تخت جمشید
شکوه تخت جمشید
لذت نقاشی باب راس (BOB ROSS)
سریال قهرمانان (heroes) در سه فصل
مجموعه فیلم های 2009 سری 1
مجموعه 30 فیلم برتر 2007 و 2008
سریال فرشتگان در آمریکا
مستند خارق العاده سیاره زمین
سریال آلیاسAlias سری کامل (فصل12345)
مستند برترین مکانهای دنیا
سریال فرار از زندان سری کامل(فصل1و2و3و4)
سریال دوستان( Friends)
سریال 24 در هفت فصل کامل
سریال ترسناک ماوراءالطبیعه
سریال زنان سرسخت
سریال ترمیناتور یا نابودگر
سکوت / Silence
سریال شاهزاده زمان 1,2
سریال رقاصه هوانگ جین
سریال Point Pleasant
سریال پادشاه خدایان
سریال عاشقانه نامه عشق
سریال متشکرم ( Thank You)
سریال کایل ایکس وای
سریال جنگجویان کوهستان
سریال رابین هود کره ای هونگ گیل دونگ
سریال هشتمین اژدهای مبارز (Tian Long Ba Bu )
سریال هفت شمشیر زن بهشتی
سریال گروه برادران
سریال زیبای گرگ و میش
سریال فروشنده پارلمان (Lobbyist )
سریال فرشته تاریکی Dark Angel
(fringe )فرینج
سریال اسم من ارله
سریال عشق بد Bad Love
سریال ایلجیما( Iljimae)
سریال دختر من My Girl
دکستر ( DEXTER )
سریال کره ای درخت بهشتی(آسمانی)
داستان غم انگیز عشق (sad love story )
بازگشت عقابهای مبارز
سریال 4400 - THE4400
سریال سه پدر و یک مادر ( Three Dads One Mom)
سریال لاست(گمشدگان)در 5 فصل
هفت رخ ایران زمین
سریال امپراطوری بادها(جومونگ2)
چشم بندی دیوید کاپرفیلد
افسانه جومونگ
مجموعه کمدی لورل وهاردی
پدر خوانده 1 و 2 و 3
افسانه سودانگ
امپراطور دریا
منتظرتون هستیم[گل][قلب]

بهار 27 خرداد 1388 ساعت 13:37 http://paezsard.blogfa.com


سلام...
وبلاگ جالبی دارید..
خوندن مطالبش به دل می شینه موفق باشی دوست عزیز....

ممنونم.

سلام الهام جون خوبی عزیزم؟ من هم تعجب کردم همه تعجب کردیم. اما به هر چی شجاعت نمیگن

با نظرت موافقم.

سلام الی جونم .دلنوشته های قشنگتو خوندم .خیلی خوشم اومد تو هم به من سر بزن گل من. اجازه لینک می خوام.

امید 27 خرداد 1388 ساعت 18:50 http://omid.moniri

نظراتت خیلی جالبه موفق و موئی باشی

ممنونم.

سلام
شما روزمرگی ها رو هم خوب می نویسی...
مطمئن باش از رایی که دادی پشیمون نمی شی...

دریچه 28 خرداد 1388 ساعت 20:07 http://panjareh.blogsky.com

سلام
مرسی از اینکه به من سر میزنی
ببخش از اینکه من یه مدت نیومدم راستش یه سری مشکلات داشتم الان هم دنباله اینم برای کار به یه کشور اروپایی برم
بازم بیا پیشه ما بیا خوب کاری کردی به اون دیکتاتور رای ندادی من هم میدونستم رای ملت تاثیری نداره رای ندادم
فعلا بای

خوش به حالت که رای ندادی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد