اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

تخته نرد

الان که دارم مینویسم قراره تو مسابقات تخته نرد شرکت کنم. خیلی هیجان دارم.تا حالا خودمو اینجوری محک نزده بودم.همسر گرامی و پسرکوچولو هم رفتن خونه برادر همسر گرامی. خلاصه اینکه تنها هستمو دارم از این تنهایی نهایت لذت رو میبرم.نمیدونم چرا چشام اینقدر میسوزه.همین چند دقیه پیش بود که یه خورده شیر قهوه نوش جون کردم با سه تا دونه نون خرمایی.بد جوری دلمو زد. 

نوبتم شد.من رفتم واسه مسابقه. فعلا. بای.


دور اول مارس کردم. دور دوم مارس شدم.واسه شروع بدک نبود.برد اولم خیلی برام مهم بود.چون از استاد پرویز بردم.(آخه بازیش خیلی خوبه)
نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی 6 خرداد 1388 ساعت 21:18 http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

سلام
کامنت قبلی تبلیغاتی بود پس:
اووووووووووووووووووووووووووووول...!!!

سلام
تبریک میگم که بردین...
ولی این مسابقات تخته نرد کجا هست؟
ما که یادمان نمی آید در عمرمان تخته نرد به کسی باخته باشیم! شاید در این مسابقات حریفی برای ما پیدا شود...!!!
جدا این مسابقات کجاست؟ کی برگزار میکنه؟ چجوریه؟
من خیلی تخته نرد دوست دارم و خیلی هم بازی کردم...

پرویز 6 خرداد 1388 ساعت 22:59 http://www.takhte-nard.ir

سلام
من فکر میکنم خیلی عالی تر از من بازی کردی .
موفق باشی

شکسته نفسی میفرمایید.

سلام ...
داشتم از جاده ی وبلاگ رد می شدم که گذرم به وب شما افتاد و چند لحظه ای تو سرزمینتون قدم زدم . زیباست اگه اجازه بدید می خوام .شما رو با همین نام (اینجا زمان مرده) لینک کنم ! منتظر اجازه تون هستم.
همیشه بهاری باشید.

امید 7 خرداد 1388 ساعت 16:39 http://www.paro66.blogfa.com

درود

من که هیچی از تخته نرد نمیدونم ...... موفق باشید

زندانی 9 خرداد 1388 ساعت 14:09 http://tapeshisamet.persianblog.ir/

سلام الهام جون من و که میبینی تا الان خیلی ها خواستن تخته نرد بهم یاد بدن اما نمیدونم چرا یادم میره.بار همین بیخیالش شدم. فقط وقتی دور هم جمع میشیم به خاطر من سعی میکنن بقیه هم بیخیالش شن!ما بیشتر میزنیم تو سر و کته ی هم!دلم برا همه دختر و پسر عمو و عمه هام تنگ شد خیلی وقته مثل قدیما نیستیم با هم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد