اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

امروز..

سلام دوستای خوبم.خوبید که ایشالا. خوب خدا رو شکر. 

امروز یه سر فتم بیرون ببینم دنیا دست کیه؟! یه سریم رفتم مغازه ای که چند وقت پیش ازش خرید کرده بودم.آخه یه کم زیادی ازم گرفته بود.اول قیمتها رو یه بار دیگه گرفتم دیدم نه بازم گ 

رون گرفته.یه سفره ،یه سینی فانتزی،یه سفره چهار نفره،یه حوله کوچیک برای دستشویی.همین. 

یارو قبول نمیکرد.ازم  خواست همه چیزهایی که خریده بودم رو پس ببرم تا دوباره حساب کتاب کنه.عجبا. یکی نبود بگه آخه اگه من دروغ بخوام بگم خوب اگه خرید دیگه ای هم کرده باشم نمیارم تا حرف من ثابت شه.خلاصه یه سری خرید دیگه کردم و اومدم خونه. 

یه کمی حالم بهتره. باورت نمیشه نمیدونم اگه این وبلاگام نبود باید چیکار میکردم.خیلی احساس خوبی پیدا میکنم وقتی اینجا مینویسم. 

همسر گرامی هم تا چند دقیقه دیگه میرن خونه.

نظرات 5 + ارسال نظر
ملودی 4 خرداد 1388 ساعت 23:56 http://www.nabze-maghz.blogsky.com

این حس خوب مال همه وبلاگ نویساست! هیچ بنی بشر دیگه ایی جز ما این حس رو نمیفهمه

لطف داری دوست من...بازم بهم سر بزن...قالب تو هم قشنگه...قالبای جدید نایت اسکین هم خیلی قشنگن...لینکش توی وبلاگم هست...یه سر نگاه کنید
قالب من برای پرشین بلاگ هست...اونجا اجرا می شه...اگه باز ادرسشو می خوای بگو تا بهت بدم
اما نایت اسکین قالبای جدیدش برا همه وبلاگا اجرا می شه
بازم پیشم بیا...فعلا...

majid 5 خرداد 1388 ساعت 00:16

سلام داداش خواستی یه سر هم به ما بزن خواستی لینک من رو تو وبلاگ بزار تو قسمت نظرات بنویس من ثبت میکنم
با تشکر از شما

اولا که من داداش نیستم .آبجیم! دوم اینکه کو آدرست ؟

زندانی 5 خرداد 1388 ساعت 09:04 http://tapeshisamet.persianblog.ir

salam azizam khoshhalam ke khubi. pesar kuchulut kheylki ba namake. busbus

سلام
آره. خیلی خوبه نوشتن توی دنیای مجازی...
چه پسر خوشگل و بانمکی دارین. خدا نگشهش داره...
ولی ما نفهمیدیم یعنی چی: پشتم بوق زد...

باد معده رو تعبیر به بوق کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد