اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

خوشبختی در حد پیتزا

همین یکی دو ساعت پیش که داشتم خمیر پیتزا رو روی ظرف مخصوصش پهن میکردم به این فکر کردم که دیگه غذا های رستورانی اصلا بهم نمیچسبه.نمیدونم کیفیت غذا ها بد شده یا من آشپز خوبی شدم. تنها چیزی که نمیتونستم درست کنم همین پیتزا بود که تنها انگیزه برای رفتن به رستوران و ثبت یه خاطره خوشمزه بود.یادش به خیر بیشتر کاکتوس میرفتیم. اون موقع ها که کیفیتش خوب بود الان رو نمیدونم.اخه خونمون همون حوالی بود و منم که عشق پیتزا.ولی الان که فکر میکنم هیچ رستورانی غذاهاش دیگه خوشمزه نیست .اگرم باشه قیمتش قد خون بابامه. 

 

همینجوری که فکر میکردم یه دفه به یه چیز مهم پی بردم و درکش کردم که چرا اکثر آدمهای ثروتمند افسرده هستند. چون انگیزه ای برای زندگی ندارن. به هرچی خواستن رسیدن.هدفی دیگه براشون نمونده.جدا خیلی بده.و در حالی که برشهای پیتزا رو مرتب میکردم تا سرد شن خدا رو شکر میکردم که به اندازه پختن غذا ثروتمندم و هدفهای زیادی تو زندگیم هست که به رسیدن بهشون تلاش کنم. 

 

 

امروز با همسر گرامی نمک زندگی*(تصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com) کردم فردا میگم چرا.فعلا نمیخوام شبم رو خراب کنم. فعلا تو جو قضیه پیتزا و خوشبختیه هستم.میخوام زود برم لالا شب همگی خوش.

نظرات 6 + ارسال نظر
وحید 31 اردیبهشت 1388 ساعت 00:41 http://lovemaryam.blogsky.com

شبتون بخیر باید تافردا صبر کنیم راستی دلم میخواد فردا عکس شیرینی آشتی کنون رو بزاری یه سر بهمون بزن
زندگی شیرینی رو براتون آرزومندم

آموزش زبان از طریق sms

هر روز صبح که از خواب بلند می شوید یک اس ام اس آموزشی زبان انگلیسی دریافت می کنید.

جدیدترین روش آموزش زبان انگلیسی برای تمام سنین و در سه سطح مقدماتی - متوسط - پیشرفته.

آموزش زبان انگلیسی از طریق اس ام اس برای اولین بار در ایران :

www.lbs.ir

Learn By Sms

WWW.LBS.IR

امید 31 اردیبهشت 1388 ساعت 12:16 http://www.paro66.blogfa.com

درود...

امیدوارم زندگیتون به همون طعمی باشه که دوست دارین.

ممنون.

آدمخوار 31 اردیبهشت 1388 ساعت 13:31 http://corpse.blogfa.com

جالب بود خوشم اومد
آپم بیا منتظرتم

دریا 1 خرداد 1388 ساعت 11:51 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام.
وبم بروز شد.
منتظر حضور گرمتون هستم.
سبز باشی

^^^^^^^^^^^^
هر صدا و هر سکوتی اونو یاد من میاره

می شکنه بغض ترانه غم رو گونه هام میباره

از همون نگاه اول آرزوی آخرم شد

حرفای قشنگ و ساده اش عاشقونه باورم شد...
^^^^^^^^^^^^

زیر خط سکوت 4 خرداد 1388 ساعت 09:57 http://www.sukut.blogsky.com

سلام عسلم خوش به حال خودم که می تونم از اون پیتزا هات بخورم قربونت برم با اون نمک زندگی ت مادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد