اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

بعد مدتها دوباره آپ کردم

سفر نرفتم. نشد که بریم. منو همسر گرامی مشغول تمیز کردن کثیف کاری بعد از رنگ خونه شدیم. تو این چند وقتی که آپ نکرده بودم اتفاقای زیادی افتاد.سیزده بدر رفتیم یه جای خوش آب و هوا جاتون خالی به همراه اکی و جاریم و دو برادر شوهرم.خلاصه یه جوجه کبابی زدیم تو رگ و چند تا چیپس و نوشابه برنج ایرونی که بوی دود میداد . چه حالی کردیم. پسر کوچولو هم از ایسن ور میرفت به اونور و خودش رو تخلیه انرژی میکرد.الانم که دارم اینا رو مینویسم بهم عین کوالا آویزون شده. 

بعد در کردن اون سیزده گذایی رفتیم خونه اکی و ساعت ۳ شب راه افتادیم به سمت خونه.دیروز هم رفته بودیم بازار مبل برای ناهار خوری و سرویس خواب.با خواهرم و شوهرش.ولی قرار شد چند روز دیگه بریم واسه خرید قطعی . میخواستیم شام رو بیرون بخوریم که من گفتم بریم ماهی بخریم تا من یه شام توپ بپزم. همسر گرامی چند تا قزل آلا گرفت و اونشب یه ماهی کنتاکی میل کردیم با سایر مخلفات و تا ۴ صبح با هم ورق بازی کردیم.امروز هم ساعت ۲ بعد از ظهر با صدای تلفن مامان از خواب پریدم و بعد اون جومونگ رو دیدیم. عجب سریال ماهیه.  

الانم پسر کوچولو داره جوجه کبابی رو که واسش درست کردم نوش جون میکنه.جاتون خالی....

نظرات 4 + ارسال نظر
حاجی 16 فروردین 1388 ساعت 21:25 http://digehdireh.blogfa.com

نوش جوووووووووون!
آهنگ وبلاگت هندیه؟؟؟

hamid 16 فروردین 1388 ساعت 23:30 http://downloadha1.blogsky.com

سلام
نوش جانتون . ان شاالله گوشت شود و به بدنتان بچسبد . پسر کوچولویتان هم از طرف من ببوسید . خدا برایتان نگهش دارد .
امیدوارم همیشه مثل الان حالتان خوب و توپ باشد . { خیلی فارسی شد دیگه }

هلیا 18 فروردین 1388 ساعت 00:24 http://bargriz.blogsky.com

سلام
عجب تهدیدی کردیا .سایت باز نمی کرد ولی از ترس حملات بمب و موشک از طرفای شما نشستمو صبوری کردم.
مرسی که هم لینکم کردی و هم بهم سر میزنی ولی لطفا با اسم قلم پاییزی لینکم کن.ممنون.منم لینکت می کنم.

۱۳ بدر ما هم در چالوس در شد و تفاهممان با شما در همان جوجه کباب بود.خلاصه امسال بخوای نخوای شروع شده(اینو به خودم گفتم توام اگه دوست داشتی باور کن)

بووووووس.

وحید 20 فروردین 1388 ساعت 16:07 http://waheed.blogsky.com

سلام !
اگر تصاویر متحرک رو دوس داری پس به گوگل برو و ایمیج رو انتخاب کن.... بعدآ بنویس تصاویر متحرک.... میتوانی از وب من هم کپی کنی.... هر چه از من هست از تو هم هست.... بازم بیا.... بای بای

خیلی ممنونم از تو دوست مهربونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد