اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

علم بهتره یا ثروت

عید داره میرسه و من هنوزم اند خم یک کوچه ام.نمیدونم شاید کم کاری از من بوده ولی خودمونیما این سالی که گذشتسال خوش یمنی برام نبود سال قبلشم همینطور.خدا کنه سال جدید ما رو از این گرفتاریها نجات بده.میگن سال سال گاوه. 

خوبه ها گاو حیوون پر منفعتیه.امیدوارم سال جدید واسه هممون خیر و برکت با خودش بیاره.من که هر سال امیدوارم. 

هنوز خیلی کار دارم که انجام بدم.بد خوردیم به کم و کاستی . دلم هم نمیاد به همسر جون بگم اینو کم داریم اونو کم داریم.مدتی که نه حس شعر گفتن دارم و نه حس نوشتن.بچه ها میگن موضوعات تکراری میذاری!! 

مگه مشکلات میذاره آدم متحول شه ییهو از خودش شعر در کنه یا متن ادبی بنویسه؟!تا میخوای بنویسی هزار تا غم و غصه میاد تو مغزت و هی می خوای از اونا بنویسی!!! 

یادش بخیر اون قدیما یه موضوع انشا بهمون میدادن همه یادشونه.... 

علم بهتر است یا ثروت؟! 

من هم با اعتماد به نفس مینوشتنم خوب مسلم است که علم بهتر است و...و...و دلایل قانع کننده داشتم... البته بگما حالا میفهمم که اون موقع عقل نداشتم!

ولی حالا فهمیدم که ثروت بهتر از علمه...چون شوهرم  و امثال او رو میبینم ...مهندس دستگاهای پزشکی نمیتونه خرج کرایه خونه رو بده بنده خدا!!!  

الانم که داره عید میرسه و .....خودتون بهتر میدونید دیگه...

تو این دوره زمونه اگر پول نباشه آدم هیچی نداره حتی آبرو... 

دیگه گذشت اون دوران که شاعر میگفت نه همی لباس زیباست نشان آدمیت... 

الانه لباس زیبا و تجملات شده نشان آدمیت... 

تا زمانی که داری همه قربون بند کیفتن و وقتی نداری حتی حاضر نمیشن بدهیاتو بدن.جالبه هااگه بخوام بگم که مثنوی معنوی میشه. 

ولی بد جوری دلم گرفته...حالا خدایی به نظر شما علم بهتره یا ثروت؟؟؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
محمود 12 اسفند 1387 ساعت 13:40 http://www.zanjanhistory.blogsky.com

سلام وب لاگ جالب و قشنگی داری
بهت تبریک می گم
خوشحال می شم اگه به ما هم سر بزنی



www.zanjanhistory.blogsky.com

رافونه 13 اسفند 1387 ساعت 18:48 http://rafouneh.blogsky.com/

هیچکدام گاهی مرگ بهتر است.

اینم نظری واسه خودش بدکم نیست!

علی 13 اسفند 1387 ساعت 22:45 http://www.havashi.blogsky.com

سلام.ممنون که سر زدی به وبلاگم.موفق باشی
راستی شکسپیر میگه:داشتن علم بهتر از داشتن ثروته و لی نداشتن ثروت بدتر از نداشتن علمه.
یاحق

به به چه جمله زیبایی!مرسی عزیز

وحید الله 15 اسفند 1387 ساعت 07:52 http://www.waheed.bogsky.com

سلام دوست گرامی!
امید صحتمند باشید.وبک خواهش.....لطفآ....ویبلاگم را به نام جدیدش لینک کنید منظورم اندیشه را با "خانه خورشید عوض کنید .... ممنون شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد