اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

ساعت ۸:۰۰صبح تمام.

یه چند دقیقه ای میشه که خواهرعزیزم و همسر گرامیش از خونه رفتن سر کار یه دو شبی میشد که مهمون ما بودند به همین خاطر نتونستم پست جدیدی بزارم.برای خواهرم هم یه وبلاگ ساختم. اولین وبلاگش بود و ذوق فراوونی داشت.زیر خط سکوت مال اونه.  

خلاصه اینکه این دو روز رو خیلی دور از خودم گذروندم.اصلا نتونستم به خودم و عقایدم و دنیایی که توش زندگی میکنم فکر کنم.ولی امروز شاید بتونم برای مدتی کوتاه هم که شده این کار رو بکنم .راستی تو چقدر از ساعتهای زندگیتو به خودت اختصاص میدی؟ 

 الان که اینا رو مینویسم صدای بارون رو میشنوم.گاهی اوقات که بارون میباره فقط به صداش گوش میدم و درش غرق میشم.به نظر من یکی از لذت بخش ترین موسیقی های دنیا بارونه البته اگه یه دفه از وسط این این موسیقی دلنشین صدای نا به هنجار یه موتو گازی یا ماشین در نیاد.اینبار که بارون بارید خودتو بسپار به قطره هاش اونوقته که میبینی خیس شدن چه لذتـــــــی داره!

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید 23 بهمن 1387 ساعت 17:18

سلام. این لینک رو ببینید. بعضی از نوشته هاتون خونده نمیشن.

http://i42.tinypic.com/1okqwp.jpg

اگه مایل هستید از طریق چت در ارتباط باشیم چون با Dial up کار میکنم و حقیقتا سخته هی بیام اینجا چیزی بنویسم .

Yahoo! ID : saeidviolonist

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد