اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

یه روز به یاد موندنی

نمیدونم چی باید بنویسم. امروز برام یه روز متفاوت بود.اول اینکه با توجه به دیر خوابیدن شب قبل زود بیدار شدم. 

دوم اینکه تو هوای برفی با همسر گرامی وپسر کوچولوم قدم زدم. 

سوم اینکه بعد از ۱۰ سال زندگی مشترک دوباره با هم آزمایش خون دادیم(منو یاد دوران نامزدیم انداخت). 

چهارم اینکه با وجود ترس از خون دادن و آمپول زدن اینبار خانم پرستار خیلی خوب ازم خون گرفت اصلا درد نداشت.(دمش گرم!) 

و....و....و 

در کل روز خوبی برام بود.امروز رو از یاد نمیبرم چون بعد از مدتها خودم رو در کنار شوهر و پسر گلم تو خیابون مشغول قدم زدن میدیدم.این زندگی ماشینی رمانتیک گری رو از آدما گرفته.ما قبل از این همش با ماشین خودمون اینور اونور میرفتیم.ولی خدا پدر برادر همسر گرامی رو بیامرزه که اونو ازمون خرید و من تونستم حس با همسر قدم زدن  رو دوباره تجربه کنم. 

شاید اون هیچ وقت نفهمه که چقدر برام عزیزه و چقدر از اینکه با او هستم احساس خوشبختی میکنم .امروز همش دستامون تو دست همدیگه بود و یا من بازوشو می گرفتم مثل همون روزهای اول آشناییمون. چقدر زیباست این دوست داشتن دو طرفه و چقدر زیباتر اینکه بعد از ده سال زندگی باز عشقمون مثل همون روزهای اوله. 

خدایا هــــــــــــــزار بار شکر!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
نیما 20 بهمن 1387 ساعت 01:49 http://gham-name.blogsky.com

سلام!
با عرض خسته نباشید آرزو میکنم تا آخر عمر همینطور شاد و خوشحال باشین !

hamid 20 بهمن 1387 ساعت 01:57 http://landofdownload.co.nr

دوست عزیز
وبلاگ سرزمین دانلود با بازدید بی سابقه ی ۲۵ هزار عدد در هفته اول کار خود
مایل به تبادل لینک با شماست.

برای اینکار لینک مارا با عنوان سرزمین دانلود در وبلاگ خود قرار دهید و به ما اطلاع دهید ما ظرف حد اکثر ۶ ساعت لینک شمارا قرار خواهیم داد

علی 21 بهمن 1387 ساعت 13:07 http://tiz.blogsky.com

سلام.
خوشحالم که زندگى عاشقانه اى دارید... جدى مى گم، وقتى این مطلب رو خوندم احساس خوبى بهم دست داد و باز هم خوندمش... براى دومین و سومین بار.
یعنى مى شه منم در آینده...

Black Jack 23 بهمن 1387 ساعت 06:21

ظریفی میگفت : بدترین چیز اینه که عاشق یه نفر باشی و اون از تو متنفر باشه. خوشحالم که شما با همسرتون احساس خوشبختی می کنید.
ولی خب دنیا برای بعضی ها مثل من تموم شده هست و باید با درد طی بشه. اینکه نتونی با کسی باشی خیلی بده. کسی چه میدونه؟ ۲ خط موازی هیچ وقت به هم نمیرسن ولی شاید توی تابلوی نقاشی این قانون شکسته بشه. پرسپکتیو دو خط موازی رو به هم میرسونه و برای من پرسپکتیو یعنی رویا...

فقط رویا ...

دوست خوبم اینو بدون هر انسانی تو این دنیای بزرگ یک جفت و یا بهتر بگم کامل کننده روح داره. مطمین باش که اگه اون کامل کننده هه رو پیدا کنی تا آخر عمر زندگی عاشقانه ای خواهی داشت.منتظر اون روز باش.
بازم بهم سر بزن خوشحال میشم.
دوست خوبم این رویا ها هستند که حقیقت زندگی ما رو میسازند...
موفق باشی ..

[ بدون نام ] 16 اسفند 1389 ساعت 11:00

نیاز آدم به عشق مثل تشنه به آب هستش . تا حالا شده آب خوردن برات تکراریو کهنه بشه ؟

نه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد