اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

کاش منم کودک بودم

تو راه پسرم به آقای راننده هی تذکر میداد. 

آای راننده لطفا آهسته رانندگی کنید. 

آقای راننده اینجا اتوبانه من عقب نشستم تا اقا پلیسه جریمم نکنه. 

آای راننده لطفا بوق نزنید. 

مامان جون منم برم رارندگی کنم؟ 

:نه نمیشه مامان جون.خطرناکه.  

خطرناکه؟ 

:آره عزیزم الان که نمیتونی رانندگی کنی! 

چرا؟ 

چون هنوز کوچولویی! 

نه من دیگه بزرگ شدم..کامیونمو نمیشکنم.. اگه رارندگی کنم چی میشه؟ 

آقا پلیسه جریمت میکنه! 

اونوقت من چی میگم؟؟  

اونوقت تو میگی اقا پلیس من بچه خوبیم منو جریمه نکن.... 

اونوقت اقا پلیسه چی میگه؟؟؟...............  و خیلی سوال ها و جوابهای دیگه.....

خلاصه اینکه کار به جایی رسید که آقای راننده باورش نمی شد که پسر کوچولویه بنده تازه سه سالش تموم شده.همسر گرامیم از داشتن چنین فرزندی احساس خرسندی میکردند .جدا دنیای بچه ها خیلی با ما بزرگترها فرق میکنه.خوش به حالشون.

نظرات 1 + ارسال نظر
سیب کوچولو 19 بهمن 1387 ساعت 23:08 http://sibhavij.blogsky.com/

آخییییی.... نازییییی....
خدا براتون نگهش داره.
ایشاا... همیشه خوشبخت باشین.

مرسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد