اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

باید یه کاری کنم

بفرمایید چایی! 

الان که دارم این مطالب رو مینویسم به اندازه یه دنیا دلم گرفته.احساس سنگینی میکنم.انگار نه انگار که زمانی ثابت بودن در یه جا منو به حد جنون کلافه میکرد.ناراحتم .حوصلم سر رفته ولی شدم مثل آدمهای مسخ شده .اگه یه هفته ام بیرون نرم انگار نه انگار. اصلا بضی وقات زمان و روزها از دستم در میرن.می دونم خیلی تنبل شدم.خیلی از این وضعیت ناراحتم .باید یه تکونی به خودم بدم.حالم دیگه داره از خودم به هم میخوره.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهرنگ 18 بهمن 1387 ساعت 16:33 http://www.behi69.blogfa.com

سلام.مرسی که سر زدید.نه! این دخترا ژاپنین! من شما رو لینکیدم!لطفا منو بلینکید اما وبلاگ اصلیم رو .ممنون.تو وبلاگ اصلیم عکسهای بیشتری هست.

www.behi69.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد