اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

امروزم روز خوبی بود. با مدیریت ستلن این هفته رو هم تسویه(درست نوشتم؟) کردم.دم آخری خیلی خندیدیم.وای از دست خانم سبحانی...کلا جو سالن خویلی جو خوبیه خدا رو شکر.مریم جون دوست دارم.خیلی ماهی.

با افروز کلی حال میکنم.خیلی با هم  مچ هستیم و دقیقا همو میفهمیم.از هر فرصتی واسه خندیدن و شاد بودن استفاده میکنیم.کلا دوس دارم  محل کارمو.

پرسنلش هم کارشون خوبه مخصوصا ناخن کارمون.من که قسمتم نشد ناخن کار شم اما الان خوشحالم..میگم بهتر چون طفلکی ناخن کارمون از منی که اونجا هستم کمتر گیرش میاد.با اینکه کلیم باید ناخن بکاره و استرس بکشه اما من پشت میزم میشینمو همه رو کنترل میکنم و خیلی وقتام رییس بازیم در میارم:).

خلاصه کسیم واس خودم:))(چقدر تحویل گرفتم خودمو اه حالم بد شد).فعلا برم که خیلی کار دارم.بای تا هایه دیگه.

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا 20 اسفند 1391 ساعت 17:26 http://adambarfi1.blogsky.com

خیلی برات خوشحالم الی جون
این دفعه هم و دیدیم دست و پای راستت و بکش رو سر من !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد