اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

تا حالا شده یه اتفاقی تو زندگیتون بیوفته بعدش شما یه نذری کنید؟حتما شده!شده تو اون نذر از خدا بخواین ....ولش کن اصن..گفتنش خیلی سخته....من که دارم بدجوری تاوانشو میدم.دلم خیلی تنگه...واسه خیلی چیزا...مخصوصا!!!

بمونین تو کف :)

نظرات 6 + ارسال نظر
بانوی کوچک 4 بهمن 1391 ساعت 22:26 http://s1921.blogsky.com

سلام خوبین ؟ خسته نباشید.... متوجه کامنت شما نشدم ... مسخره اس؟ به نظر خودم چیز مسخره ای تو وب من نیست که شما اونجوری گفتید .... هر کس یه جوری دوست داره حسشو تو وبلاگش بنویسه

عزیزم من نگفتم مسخرست:)اتفاقا خیلیم عالیه.باورت نمیشه یه جورایی غبطه هم خوردم که چقدر احساس قشنگی نسبت به همسرت داری.اینکه گفتم منم برم تو وبلاگم بنویسم جدی گفتم...چون نگاه تو به همسرت به من یاد آودی کرد که منم حواسم به خوبیهای همسرم باشه عزیزم.اگه منظورمو بد رسوندم شرمنده ام .

مهتاب2 5 بهمن 1391 ساعت 16:15

ما همیشه نذر میکنیم که وقتی حاجتمون روا شد ما هم نذر رو ادا کنیم. ولی چه خوبه اونقدر به روا شدن حاجتمون مطمئن باشیم که زودتر نذر رو ادا کنیم.

درسته عزیزم.

بانوی کوچک 7 بهمن 1391 ساعت 23:34

سلام دوستم ! دشمنت شرمنده ببخشید منم یکم زود ناراحت شدم از نظر کاری و یکم مشکلات یه مدته خیلی دپرسم و فشار زیادی رومه مرسی از لطفت به من و وبلاگم بازم ببخشید بعدش باخودم فکر کردم که شاید اشتباه برداشت کردم اما خب دیر

اشکالی نداره عزیزم.پیش میاد.خوشحالم که سوء تفاهم رفع شد.

باران 8 بهمن 1391 ساعت 10:08

امروز هوای گریه دارم

خدا نکنه عزیز دلم تو دلت غم باشه:(

باران 9 بهمن 1391 ساعت 08:25

سلام
رمز پست جدیدت؟

این دیگه کاملا خصوصیه دوست گلم شرمنده:)

dash mohsen 12 بهمن 1391 ساعت 11:14 http://parsi71.blogsky.com

mamnoon az inke behemoon sar zadi
age layegh donestin ma ro link konid
ya hagh

خواهش میکنم.با شما تبادل لینک میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد