اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

سلام دوستای گلم.خوبین؟ اگه از حال من بخواین که الان مث یه جنازه ی متحرکم که دارم از خواب میمیرم اما هنوز کار خونه دارم.شامم نخوردیم الان.به مهدی یه چیزی دادم خورد و خوابید.دلم سوخت برای ..بچم:(. 

فردا صبحم باز باید ۶ صبح پا شم تا ۶ عصر.بعدشم خسته و کوفته بیام خونه.خدا خیرشون بده مهدی و همسر رو.که فقط بلدن بریز به پاش کنن.همسر هم که دست به سیاه وسفید نمیزنه.این دومین روز کاریمم سبک بود.دارن اونجا رو باز سازی میکنن واسه همین مشتری زیاد نمیاد اما از سه شنبه کارا اوکی میشه و سر من شلوغ!  

صبح یه کوکو سبزیه همینجوری درست کردم که ناهار داشته باشم سالام که از دیشب داشتیم اونم برداشتم.تو دستشویی سرمو شستم نرسیدم برم دوش بگیرم.سر راهم یه نون تافتون نسبتا تازه خریدم.در سالن رو باز کردم فقط خودم بودم.حس خوبی بود.دارم از قانون جذب برای خودم استفاده میکنم که در آینده یه سالن واسه خودم بزنم.مممممممممممممممیزنم. 

مدیریت یه سری لوازم واسه سالن خرید.

امروز کارای عروس کارمون رو دیدم.عکسهایی که گرفته بود قشنگ بودن اما بیشتر میشه گفت عکسهایی که گرفته بود قشنگ بود.هر چند که اون خانومه که کار کوتاهیی میکرد میگفت کارش مث عکساش قشنگ نیست.اینجاست که من بازم خودی نشون بدم.کار ناخنم که خوب از آب در اومد.اینم عالی در میاد.  

خیلی خوشحال شدم.در واقع ذوق مرگ شدم....تا حالا شده با دیدن یه کامنت اینجوری بشین؟ من اینجوری شدم. 

الانم داره خوابم میگیره.برم تا نمردم.فعلا تا فردا بای.

نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی 2 بهمن 1391 ساعت 00:18 http://kooris-6.blgsky.com

سلام!
دلنوشته هات خیلی قشنگ و خواندی هستن...!
از وبلاگ منم دیدن کن
موفق باشی

ممنون! حتما!

مهتاب2 2 بهمن 1391 ساعت 09:46

قاون جذب کاملا درست ودقیقه. دنیا همونی میشه که تو بهش فکر میکنی

آره عزیزم.منم مدتیه دارم درکش میکنم.کاش زودتر به وجود این قانون پی میبردم.کاش!!!

parisa 28 مهر 1392 ساعت 19:14 http://www.kavir76.blogfa.com

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد