اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اولین روز کاری در خانه همسر گرامی

سلام صبح همگیتون بخیر.خیلی خوابم میاد اما باید بیخیال شم.دیشب 10:30 خوابیدم اما بازم خوابم میاد.اومدم تا وبمو چک کنم ببینم کسی کامنت گذاشته یا نه!:(......

باید یه دستی به سر و روی  خونه بکشم بعدش حاظر شم برای رفتن به سر کار.برام دعا کنید که کارم بگیره.خیلی دوست دارم خودم برای خودم سالن بزنم و  مدیریت محل کار خودمو به عهده بگیرم.یه کم از  امور مربوط به خونه عقب میافتم اما باید یه برنامه ریزی درست داشته باشم تا به همه کارام برسم چون همسر گرامی اصلا کمکم نمیکنه اصلا.تنها کمکش اینه که مثلا به نظافت خونه یا دیر شدن غذا گیر نمیده(البته خودش یه کمکه)...

خب دیگه باید برم صبحونه رو ردیف کنم.جاتون خالی خوراک لوبیا پختم.البته من یه پرتقال خوردم الان و دیگه میلی به صبونه ندارم.اوکی...من برم.فعلا!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهتاب2 1 بهمن 1391 ساعت 15:24

عزیزم امیدوارم تو کارت پیشرفت کنی وسالن بزنی. که اگه اینور بشه خیلی از مشکلاتت حل میشه..
خوبی شغل تو اینه همش با زیبایی سر وکار داری..
اگه بدونم زود به زود پست میذاری تند تند میام پیشت. اخه یه مدتی اصلا ازت خبری نبود..

ممنونم ازت.جشم سعی میکنم زود زود بیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد