اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

سلام.امروز بعد از مدتها دوباره تونستم کاشت ناخن کنم.از جلسه مهدی برمیگشتم که از سالن بهم زنگ زد(مدیرش) گفت برای ساعت 3بعدازظهر برام وقت ناخن گذاشته.منم چون مدتها بود که کاشت نداشتم لوازمم تکمیل نبود.سریع اومدم خونه و با همسرگرامی رفتیم و لوازم مورد نیاز رو خریدم.ساعت سه اونجا بودم اما مشتری ساعت 4 اومد.دارن سالن رو بازسازی میکنن.کارم ساعت 6 تموم شد.اما پدرم دراومد.الانم جنازم رسیده خونه.تا اومدم رفتم و یه ماهیه کنتاکی توپس درست کردم با تمام مخلفات و غیره وذالک.گل کلم  سوخاریم درست کردم.از صبح هیچی نخورده بودم.اما الان سیرم و میخوام برم بخوابم.شاید تو خواب یه بارون مشتی بیاد....

فدای همتون شم.میبوسمتون.فردا  نه صب باید برم سر کار دوباره.از فردا تنبلی تعطیل میشه دوباره.پیش به سوی کار و تلاش:)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد