اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

میتونم بگم امروز احساس خوبی دارم.دیروز از آرایشگاه بهم زنگ زدن.قرار شده مدیریت داخلی سالن رو بهم بدن.خیلی احساس خوبیه دوباره رفتن سر کار.از محل کارم تا خونمون فقط یک ربعه پیاده شایدم کمتر.دیگه نه میخوام پول تاکسی بدم نه اینکه دیر برسم خوه.البته ساعت کاریش از ۹ صبحه تا ۶ بعد از ظهر.قرار شد کار میک آپ و ناخن رو هم تو همونجا انجا بدم.وای خدای من برای همه چیز ممنونم.هر چند ساعت یه بار میامو اینجا رو چک میکنم.اما دریغ از یک خبر از .....


دلنوشت:بد جوری دلتنگم...

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره 30 دی 1391 ساعت 15:47 http://10rr10aa.blogfa.com

چقدر خوبه که میری سرکار اونم کاری که دوسش داری

بووووووس

مهتاب2 30 دی 1391 ساعت 15:56

الهام جان برات خوشحالم عزیزم.. راستی پس عکست چی شد؟

ممنونم عزیزم.میذارم به زودی.

مینا 1 بهمن 1391 ساعت 18:04 http://adambarfi1.blogsky.com

الهام جان من و لینک کن لینکت کردم
بروزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد