اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

من هم ایمان دارم

   

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر

الهام تو رو خدا خوب باش دوست خوشگلم به خاطر من خوب باش
الهامی جونم عزیزم حال منم بده عزیزم وقتی میگی حالم خوب نیست بفهمممممممممم

مهتابم نمیدونم تا چه حد داغونم.

باران 8 خرداد 1391 ساعت 15:24

بالاخره پیدا کردی صاحب این سخن رو ؟
افرین به این همت و پیگیری

مرسی

سوگیل 8 خرداد 1391 ساعت 21:38 http://23murch.persianblog.ir

سلام خانومی...خوبی عزیزم؟
دختر با این قالبت..هی من میومدم تو این وبت هی میخوندم میخواستم نظر بزارم...اما نمیفهمیدم از کجا نظر میدن...هی میگفتم این چرا نظراتشو پاکیده...÷س بقیه از کجا نظر میدن....این چرا توقع داره براش نظر بدیم ولی آرشیو نداره!!!!!!!!!!!!!این شکلی بودم....
ییهویی همین الان چشم به این گوشه افتاد!!!!!ای دل غافل !!!!!خودم خندیدمکلی فوران کرد خندم!!!!
خلاصش که به ما هم سر بزن..هرچند به دلایله امنیتی همه از دم رمزیه!!!!
ولی بهت سر میزنم بازم گلم....

قربونت برم عزیزم.ممنونم از توجهت.لطفا به منم رمز بده بتونم بیام.مرسی.

مهدی 29 خرداد 1391 ساعت 10:04 http://spantman.blogsky.com

سلام دوست من خوندمت مطلب قشنگی بود تا حالا نخونده بودمش جایی حالا واقعا مال شریعتی؟ خداییش یک جمله واسه اندیشمندای بعدیش یعنی امثال من نگذاشت این مرد

خیلی زیبا بود واقعا احساساتی شدم نوشته های وبلاگت خیلی قشنگه.

ممنون عزیزم-

elina-icons 29 بهمن 1391 ساعت 18:14

سلام ببخشید دیر شد اینم رمز
radfer

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد