اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

داشتم از درد به خود می پیچیدم......  

همسایه ها گفتند:  

چقدر قشنگ قر می دهی! 

و سالهاست .... 

رقاص پردرد خیابانهایم !

نظرات 6 + ارسال نظر
مهتاب 6 خرداد 1391 ساعت 21:54 http://mah77.blogsky.com/

عزیزم تو که هنوز ناراحتی ودلت گرفته!
نکنه دلت از چیز خاصی گرفته؟

ای بابا خواهر....اگه یاهو بودی میگم

ای جانم الهام معلومه حالت خیلی بده همه خصوصیامو تایید کردی
فقط دستم بهت برسه میزنم لهت میکنم تورو

من واقعا معذرت میخوام....پاکشون کردم مرگه من با اون دستات نزنی منو ها...واقعا له میشم:))

باران 7 خرداد 1391 ساعت 08:32

چرا چشات تا به تا شد؟

باران 7 خرداد 1391 ساعت 13:18

برای اینکه نفهمیدم چی نوشتی

* این مهتاب سادات کیه؟
کلا زدی تو کار مهتاب

مهتاب سادات 7 خرداد 1391 ساعت 16:21

سلام الهامی
چطوری خوبی
جیگر منی تو میدونستی پس خوب باش غم نداشته باش

الهام جان بعضی از ژستا چرا با رمزی که دادی باز نمیشه مثلن ژست بازیه سرنوشت و بالاییش
از صب تا حالا کجایی تو
تایید نکنی ملت بیان بگن رمز چی به منم بده والا

مهتاب چون واقعا شرمنده ام....حالم اصلا خوب نیست.بهتر که شدم میام بهت میگم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد