اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

چه شب یلدایی بودا... جاتون خالی!

شب یلدا یه شب فراموش نشدنی برام بود.خونه مامانم اینا بودیم.جمعمون جمع بود +اینکه امسال عروسمونم باهامون بود.خیلیخوش گذشت.بابام و علی و مامانم یه تخته نرد بهم کادو دادن به ارزش ۱۲۰ تومن خیلی سورپرایز شدم . امیر و محدثه هم یه ماهیتابه رزیمی بهم دادن.اونم خیلی عالی بود.امسال هدیه های خوبی گرفتم .همسرم هم که بهم گردنبند و انگشتره رو داد که قبلا گفتم.خوش گذشت.کیک رو خودم درست کردم .البته بگم که دهنم سرویس شد چون هی فر خاموش میشد..الان باید برم .باید برم با اکی خونه ببینم.دیر شده .بای بای.میا بقیشو میگم.فعلا.

نظرات 2 + ارسال نظر
باشماق 2 دی 1390 ساعت 14:43 http://bashmagh.blogsky.com

همیشه شاد باشی چه شب یلدا و چه شب های دیگر
اشتباه همیشه وجود دارد مثلا تو نوشته های خودت
بعد به این نوشتهه اشاره کردم.خوشبختانه خلوت بود نونوایی و من تونستم این عکسه رو بگیرم.
نوشتهه اشتباه است صحیح آن نوشته می باشد

من عامیانه مینویسم دوست عزیز ...اینو با اون مقایسه نکن.

باارن 3 دی 1390 ساعت 15:02

بابا بی خیال غلط املایی
من یاد دوران دبستان می افنتم که خانم معلمم به حرمت نمره ریاضی نمرهای افتضاح دیکته رو بهم میبخشید .
مهم محتوای کلمات و جملات هستش.
یک بار من نماز میخواندم ، بنده خدای بغل دستیم گفت شما ص را اشتباها س تلفظ می کنی و نمازت باطل است چون در زبان عربی ص و س فرق می کند و معنای کلمات عوض می شود .
من هم گفتم من نماز رو برای خدا می خوانم و نه برای یک عرب زبان . خدا هم می داند منظور من چه کلمه ای با چه معنایی هستش.

موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد