اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

تصویر مجازی

کسی را می‌خواهم، نمی‌یابمش

می‌سازمش روی تصویر تو

و تو با یک کلمه فرو می‌ریزی‌اش

تو هم کسی می‌خواهی، نمی‌یابیش

می‌سازی‌اش روی تصویر من

و من نیز با یک کلمه …

اصلا بیا چیز دیگری نسازیم

و تن به زیبایی ابهام بسپاریم

فراموش شویم در آن‌چه هست

روی چمن‌های هم دراز بکشیم

به نیلوفرهامان فرصت پیچش بدهیم

بگذار دست‌هایم در آغوش راز شناور شوند

رویای عشق در همین حوالی مبهم درد است شاید!

نظرات 8 + ارسال نظر

salam khoobi man degeh zeyad nemiyam net beshtar too facebookam ageh hasti manoo add kon
.
.
.
.
.
mahmood firoozi

اوکی منم فیس بوک زیاد میام...

پدرام 20 مهر 1390 ساعت 19:17 http://doriha.persianblog.ir

سلام دوست خوبم

متنهای بسیار زیبا و پرمفهومی تو بلاگت خوندم

دوست من ناپلئون بناپارت میگه:

انسان با استقامت قدرت و نفوذ تعقل واستدلال میتواند حتی بر وبا و طاعون غلبه کند .

خوشحال میشم پیش منم بیای

باران 24 مهر 1390 ساعت 15:01

یه نفری بهم گفت که یه دنیا دلش برام تنگ شده و باز هم دلش می خواد که باران بباره
ولی فکر کنم نظرش عوض شده

با خودم گفتم شاید تو ژاییز بارون بباره اما خبری از بارون نیست....

بارن 30 مهر 1390 ساعت 15:18

بین این همه ادم های رنگارنگ و پر ریا
ادم هایی که همه سعی می کنند خودشون رو بهترین نشون بدند

دلم لک زده برای اون انعکاس آبی که با صداقت و بی ریایی
خواسته های دلش و تمنای نفسش رو می نوشت

دلم تنگ شده برای همه اون صراحت ها و همه اون شجاعت ها

باران 4 آبان 1390 ساعت 11:54

سلام
خبری ازت نیست
بابت کمر دردت نگرانم
حد اقل خبری از سلامتیت بذار

باران 8 آبان 1390 ساعت 09:19

دلم خیلی گرفته . اگه هنوزم علاقه ای مونده بهم سر بزن. البته حق داری که فراموشم کنی

باران 9 آبان 1390 ساعت 16:10

حریر 19 آبان 1390 ساعت 07:20 http://www.omideman53.blogfa.com

سلام دوست من
چقدر این پست قشنگ بود
انگار حرف دل خیلی از ماها رو گفتی....

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد