اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

کاش میشد

خدایا نمیدونم این سرفه کردنام کی میخواد خوب شه.همه اعضای خونوادم به ترتیب این بیماریرو گرفتن.ویروس بدیه لامصب.تا حالا سابقه نداشته یه سرما خوردگی تو من اینقدر طولانی شه ولی خوب الان خوب خوب شدم فقط مونده این سرفه ها که کچلم کرده...الام چند روزی میشه رفتم ورق آن لاین.البته با فیلتر شکن.چون فیلتر شده.فیس بوک هم سری زدم با اسم و فامیلم شاید بتونم دوستای قدیمیمو اونجا پیدا کنم.چه باحال میشه اگه بشه وایییی!

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام
همچین تعجبیم نداره که اعضای خوانواده هم سرما خوردن.خب تو رفتی بیششون دیگه...
ایشالاه که زودتر خوب شی.حالا واقعا کچل کچل شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیا آپ کردم

تو غلط کردی من کی اومدم اونجا....نه هنو کچل کچل نشدم.

. 14 اسفند 1389 ساعت 14:59 http://nog.blogsky.com

سلام
خوبی؟
از اینجا می گذشتم گفتم یه سری بهت بزنم و یادی از دوستان کنیم!!!
انشالله سرفه ات هم خوب میشه!!!
خوشحال میشم به کلبه حقیرم سری بزنید!!!
امیدوارم در زنگیت همیشه موفق باشی.

فعلا که هر روز اینجایی.
هه هه هه هه هوهوهوه هاهاهاه هیییییییییییییییییییییییییی
ولی من دوست دارم سریالش تموم شه که بدبختیه میران و پسره رو ببینم.تو چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تنگ شکسته 14 اسفند 1389 ساعت 23:14

سلام
خوبی ؟ بهترین راه برای سرماخوردگی خوردن سیر تازه هستش من با این ترفند ۳ سال سرما نخوردم حتی زمانی که همه اطرافیانم بدترین سرما خورده بودن . اگه تو هم مثل من از خوردن سیر بدت میاد چند تیکه کن مثل قرص با آب بخور یا تو ماست بریز بخور .
روزی ۳ یا ۴ تا بخور . اگه خوب شدی پول ویزیت رو بده
آپم بیا

من عاشق سیر هستم اتفاقا خیلیم میخورم.

مبین 24 اسفند 1389 ساعت 22:18



اشکان 25 فروردین 1390 ساعت 22:43 http://ashkan-nategh.blogfa.com

تا توانی رفع غم از چهره ی غمناک کن

در جهان گریاندن آسان است

اشکی پاک کن

اشکان 26 فروردین 1390 ساعت 22:04 http://ashkan-nategh.blogfa.com

وایییییییی
کاش سرفه های منم خوب بشه
شما که امیدوارم الان خوب شده باشین؟؟
اون فرد خوشبختم هنوز نیومده رفت نمی دونم چرا هرکی میخواد دوست بشه یا دوست میشه سریع میره......

متاسفانه تا بوده همین بوده....سرفه های منم خیلی وقته خوب شده ...
ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد