اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

اینجا زمان مرده

!به احترامش چند لحظه سکـــــــوت

دلم یه جای بکر میخواد

حس خوبی ندارم.دستهام کرختن.خودم بیحالم.اوضاع خونه آشفته شده.حال تمیز کردن ندارم.نیدونم چم شده.از این دنیا خسته شده.دلم یه تنوع میخواد.یه تنوعی که تا حالا تجربش نکرده باشم.دلم میخواد برم یه جایی که هیشکی نباشه.فقط من باشم و یه آسمون آبی و یه رودخونه آروم که بتونم برم توش ودرختای پر برگ و یه سکوت زیبا که هر از گاهی صدای پرنده ای اونو در هم بشکونه.برم تو آب و زیر نور آفتاب به دور از چشم های هرزه برای خودم شنا کنم و یا روی چمنهای یک دست قاطی گلها دراز بکشم و خودمو تو بینهایت آبی آسمون غرق کنم...یه جای زیبا و بکر.همین!  

     یه جایی مثل اینجا...

نظرات 19 + ارسال نظر

سلام عزیزم.آخ گفتی کاش آدم بره یه جایی که خبر از هیشکی نداشته باشه که هرچی می کشیم از دست این آدم دو پا میکشیم.هر وقت رفتی یادت باشه منم خبر کنی عزیزم .راستی اومدی تو وبم چرا نظر ندادی گلمن.

نسرین هاشمی فر 27 خرداد 1388 ساعت 19:46

خوبه یادم اومد اسمت الهام جونه آخه ما هنوز دو ساعته آشنا شدیم .

فان شاد.کام 27 خرداد 1388 ساعت 19:59 http://www.funshad.com

سلام
سایت ما شروع بکار کرده و خوشحال میشیم که افتخار بدید و یه سری به سایتمون بزنید و در گروه ما هم عضو بشید. میخوایم با کمک شما بزرگترین گروه و اجتماع بچه های ایرونی رو تشکیل بدیم و با هم شاد باشیم و با هم لحظات خیلی خوبی داشته باشیم. اگه افتخار بدی و یه سری به سایت ما بزنید خیلی خوشحال میشیم.
ممنونم

کسب درآمد از طریق sms 27 خرداد 1388 ساعت 20:38

سایت lbs.ir با هدف آموزش از طریق اس ام اس ( Learn By Sms ) وابسته به شرکت آرمان مبتکران آمادگی خود را برای تبادل لینک با تمامی سایت ها و وبلاگ های با بازدید مناسب اعلام می دارد.
ضمنا طرح جدید LBS با محوریت « کسب درآمد از طریق اس ام اس » نیز آغاز شده است و بسیاری از دوستان فعال ، ماهیانه درآمد مناسبی از این طرح دریافت می کنند . برای اطلاعات بیشتر به سایت www.LBS.ir و صفحه مربوط به کسب درآمد مراجعه فرمایید.

در صورت تمایل به تبادل لینک نام سایت را در صفحه اصلی و با عنوان :
کسب درآمد از طریق اس ام اس
و به آدرس :
www.lbs.ir
لینک نموده و متعاقبا اطلاع دهید تا لینک شما نیز در سایت قرار گیرد.
موفق باشید.
مدیریت LBS

کاش می شد این رویا حقیقت پیدا کنه...
.
.
.
لباس های مشکی را بپوشیم٬
روزگار عزاست...

یک غم، به تنهایی برای نابودی هزاران نشاط کافی است.ژول ورن

زیاد بهش فکر نکن همه چیز حل می شه

سیب سرخ 27 خرداد 1388 ساعت 23:41 http://www.sibesorkhweb.blogsky.com

سلام
ممنون
نمی دونم چراغ ها را من خاموش می کنم زویا پیرزاد رو خوندی یانه... مهم نیست
اصلا از اون آدم هایی نیستم که بیام اینجا تا تو هم بهم سر بزنی،من فقط به خاطر خودت می آم، به خاطر نوشته هات. ناراحت می شم وقتی می بینم موجود لطیفی مثل تو این همه پژمرده و تکیده و خسته به نظر می آد و دوست داره بره به دامان طبیعت و دریاچه و شنا کنه و خیالش از همه چیز راحت باشه نه تو خودت گلی حیفم می آد این همه پژمرده شدی گل پژمرده هرچقدر هم تو لیوان آب شنا کنه بازم پژمردست پس به جای شنا تو آب سعی کن خودت تر و تازه باشی، پژمردگی اصلا بهت نمی آد.
راجع به عکسم هم معذرت می خوام.
به اندازه ی تمام کلیک هایی که رو موس کردی دوست دارم.
خیلیمی شه، نه؟

با این همه مهربونی من چی میتونم بگم؟سکوت سرشار از ناگفته هاست.

سیب سرخ 27 خرداد 1388 ساعت 23:50 http://www.sibesorkhweb.blogsky.com

می خواستم پنجره ی وبلاگت رو ببندم ولی دلم نیومد تنهات بذارم.چیکار کنیم حقیقت داره دلتنگی.

از این همه احساس خالصانه اشک شوق تو چشمام حلقه زده. ممنونم .

امیدمنیری 28 خرداد 1388 ساعت 00:50 http://omidmoniri.blogfa.com

خانم الهام سلام . شب شما بخیر . من امید هستم و توی نت گامون (تخته نرد)چندین بار هم بازی شما بودم . وبلاگتونو خودم مطالبش برام جالب بود و منو واداشت که یه وبلاگ برای خودم و با شیوه شما بسازم . نظراتتون خیلی زیباست.ممنون از نوشته هاتون. باتشکر امیدمنیری.

ریحانه 28 خرداد 1388 ساعت 10:10 http://ghamedoost.blogfa.com

سلام

واقعا جای جالبی رو هوس کردی اگه پیداش کردی به منم

خبر بده واقعا لازمه

با خانواده اگه اهل کوه نوردی هستی وسط هفته حصارک

ای ی ی ی بدک نیست

شوهر من زیاد اهل کوه نیست متاسفانه. ولی خودم خیلی کوهنوردی و طبیعت رو دوست دارم.

مهراب 28 خرداد 1388 ساعت 10:36 http://mehrab.blogsky.com

سلام

..........................


من هم به چنین جایی نیاز دارم

سیب سرخ 28 خرداد 1388 ساعت 13:33 http://www.sibesorkhweb.blogsky.com

سلام
ممنون
در قالب کلمات نمی تونم احساسمو نسبت به نوشته هات و خودت بیان کنم لذا سطرهای پایینی همینطور که می بینی سفید و خالی از کلمه موند و فقط می دونم اگه می نوشتم خیلی زیاد بود زیادی سطرهام به خاطر اینه.
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
منتظر پست جدیدت هستم الهام جان.












بیشتر از این شرمندم نکن.ممنونم از محبتت.

ماهی تنها 28 خرداد 1388 ساعت 15:06 http://onlyabadan.blogsky.com

سلام خوبی الهام تو کجایی دیگه به وبلاگ من سر نمی زنی
دوباره چی شده که از زدگی خسته شدی
من منتظرتم که ببینم چی شده

دریا 29 خرداد 1388 ساعت 00:01 http://www.daryaa.blogsky.com

جای انسان توی قلب آدماییست که شکسته...

سلام
سریع ترین راه برای آرامش فرار است! فرار از اجتماع!
اما سریع ترین راه همیشه بهترین راه نیست! آنچه آموختنش سخت است، در میان مردم بودن و تنها بودن است! این است که هم آرامش می دهد، هم حلم!
و در نهایت سکینه ی قلب تنها با یک یاد است! همیشه و همه جا

از بازدیدی که از وبلاگ من داشتی، تشکر می کنم.
http://mmirzaie.blogsky.com/

محمد 29 خرداد 1388 ساعت 23:39 http://www.gallows.ciooc.com/

پس لینک من کو؟

نینو 30 خرداد 1388 ساعت 00:45 http://elnino.ir/

سلام
این روزا درگیر امتحانات و انتخاباتم.ببخشید که دیر سر زدم اینجا.
این یه هفته بگذره مرتب مطالبتون رو می خونم.
به "اینجا زمان مرده" هم لینک دادم
موفق باشی

نینو 30 خرداد 1388 ساعت 00:53

ببخشید ولی باید بگم که مشکل فنی در وبلاگ بنده بوجود آمده که فعلا لینک نوش جان نمی کند! در اولین فرصت می لینکمتان.

اشکالی نداره.

زویا 30 خرداد 1388 ساعت 21:01 http://zoya31.blogfa.com

این روزها کمتر کسی پیدا میشه که یه جا مثل جایی که به تصویر کشیدی نیاز نداشته باشه

برای همه روزهای آفتابی و شاد آرزو کنیم

آمین!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد